IK heb een minder lekker probleem maar wil er toch enorm graag vanaf. Het is allemaal begonnen op kerstavond 2010. TOen had ik mijn eerste abces op mijn stuitje. DEze was zo enorm groot en pijnlijk en vervelend omdat het precies met kerst was. DEze heb ik op 2e kerstdag een incisi laten geven en deze dienst doende arts heeft hem leeg geknepen, hierbij heeft ze mij zo ontzettend veel pijn gedaan dat ik daarna niet meer durfde. Telkens als ik zei stop nu is het genoeg ging ze door. AL met al heeft ze alleen al 10 min staan knijpen. AChteraf had ze dit niet mogen doen ivm nieuwe besmetting.
Zo sterk als ik met mij zelf had afgesproken dit nooit meer te laten doen was ik helaas met de passen weer de sjaak en stond ik er weer. Bij het binnen komen van de arts kreeg ik een soort paniek aanval en deze arts heeft alleen een incisi gegeven en de tip in bad te gaan zitten met badschuim. Na een goed uurtje in bad te hebben gezeten ,bij een vriendin ik heb geen bad, vond ik het voldoende. Tot mijn schrik nog veel meer pijn ware het niet dat hij na het aankleden ineens kapot was dus weer in bad kon.
Toen bleef het even rustig en helaas ergens in juli was er weer eentje. DEze deed bij lange na niet zoveel pijn als de voorgaande dus deze is zelfstandig geklapt.
Maar helaas sinds maandag zit er weer zo een rotding. IN het begin ging het wel maar nu lig ik vanaf woensdagavond al in bed en kan er nauwelijks uitkomen van de pijn. Zo heb ik met de passen een opblaas bad gekocht zodat ik ook thuis kan weken. Wat ik minimaal 4x daags doe. OOk heb ik een washand erop als ik in bed lig maar deze is echt volhardend. HIJ is rijp het huidje dun en toch Zit ik er nog mee. EEn bijkomstigheid is ook nog dat ik koorts heb en mij gewoon helemaal slap voel.
Zijn er dingen die ik nog niet geprobeerd heb en nog kan proberen? Ik wil hem kwijt want de pijn is haast niet te dragen.
Ik zou nog wel een keertje naar de huisarts gaan, maar me daar alleen vertonen om me door te laten verwijzen naar een dermatoloog in het ziekenhuis. Die hebben meer verstand van huidproblemen. En kunnen je allerlei tips geven voor bijvoorbeeld ondergoed, welke stof, eventuele cremes etc. Het enige wat ik bij dit probleem nog van de huisarts zou aannemen is een antibiotica recept en dus die doorverwijzing.
oOoKellyoOo
Geplaatst: 21-01-12 01:07
ik weet niet of je er iets aan heb, en of het je helpt ,maar wel denk ik als ie eenmaal openspringt.
toen ik bevallen was van mijn zoon, werd in ingeknipt, gehecht en goed en wel thuis scheurde alles open, met als gevolg een en al grote onstekingbende van flamousj tot ster, eerst braaf in de badedas, hielp gene ene reet, toen in de kamille thee, ook niks . toen heb ik mijn brouwsel gemaakt, een bad genoeg waar mijn kont in paste lauw water, dettel flinke scheut theezakjes kamille en wat badedas, en daar paar keer per dag in gaan zittenook deed ik spoelen met waterstofperoxide 3% van de drogist of apotheek, dit voorkomt het wildvlees , binnen een week was het helemaal genezen , al een mooi wel nog dun laagje huid erop. zelfs de kraam verzorgende was zo verbaasd dat ze een verpleegkundige liet komen en die was nog verbaasder. Maar het heefd geholpen, en ja luchten hih in mn blote kont op de buik liggen
Had ik maar foto ja is genant maar dan had je bewijs , en vandaag de dag doe ik het nog altijd, ook bij de paarden, zo deed ik ze ook met rotstraal en mok behandelen,,
en ja het werkt echt, die kamille the zorgt ervoor dat het niet zo prikt, aangezien dat dettol een beetje prikken doet . maar het werkt
laat ik zo zeggen, als mijn zoon een flinke wond heefd zet ik hem er ook in , !!
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
oja en dettol doet ook de huid drogen, dus dat is misschien wel iets voor nu..
moyra
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-12 01:08
Ja toevallig wel.
Wil er wel direct bij melden dat dit een erfelijk probleem is in mijn familie. Alle directe familie van mijn mams leid hier aan.