Al een tijdje heb ik constant wat met mijn gezondheid.
Zo'n 2 jaar regelmatig last van mij darmen, de ene keer verstopping, de andere keer het tegenover gestelde, met hevige pijnen.
Daar ben ik ondertussen aan gewend, maar sinds augustus dit jaar houd het niet op.
Het begon eind augustus met de Ziekte van Bell. Een aangezichtsverlamming, waardoor een gedeelte van mijn gezicht verlamd was.
Dat is al een hele tijd weer goed gelukkig.

In september heb ik werk gekregen bij de RDW. Maar in Oktober zat ik alweer een week ziek thuis op advies van de teamleider.
Enkele dagen op bed gelegen om te rusten en uit te zieken.
Daarna was het een maandje goed, tot begin december.
Ik moest constant hoesten, kreeg daardoor keelpijn, en ik was erg moe.
Op den duur voelde ik gloeiend heet aan. Toen ik m'n temp. wou meten bleek de thermometer ook nog stuk.
Volgende ochtend naar de huisarts geweest, bleek ik tegen een zware longontsteking aan te zitten.
Als ik 2 dagen langer had doorgelopen was het ZH opname geweest.
De dagen erna ging het eerst heel wat slechter, ik kon nog niet eens zelf uit bed komen.
Na 8 dagen wel weer aan het werk gegaan, omdat ik me veel beter voelde.
Alleen nog moe en snel buitenadem, en daarbij soms was hoesten, maar dat was normaal was mij verteld, want het slijm was niet in een week uit de longen.
Één dag voor kerst kreeg ik veel pijn aan de rechterkant van mijn borst, en begon weer veel meer te hoesten.
Dus meteen naar de huisartsenpost geweest, waar bleek dat ik nog steeds longontsteking had.
Dus weer een kuurtje gehad.
Gelukkig daarna geen last meer gehad van hoesten of van mijn borst!

Helaas heb ik sinds gister weer wat, en ga toch maar weer naar de huisarts begin volgende week.
Ik ben momenteel alleen maar moe (zo moe dat als ik bijv. op de wc zit mijn ogen dichtvallen, en ik op het werk bijna in slaap val), terwijl ik genoeg nachtrust krijg. (dit is nu zo'n week aan de gang)
Verder sinds gister flinke keelpijn en gigantische hoofdpijn, en regelmatig benauwd.
Ze willen me zowiezo gaan testen op pfeiffer.
Zijn er meer die steeds last hebben van hun gezondheid? Het ene na het andere dat komt?
Ik hoop er hierna een keer vanaf te zijn, want ik wordt er flink flauw van.
Daarbij ben ik ook iemand die zich niet snel ziek wil melden, en dit dus ook niet doe.
Ik wil namelijk graag mijn werk houden, alleen nu moet mijn gezondheid nog mee werken.
Groetjes Nicole

Met fibromyalgie, autisme, 2 huidziektes en alle gevolgen daarvan. Ik heb een medicijnkast en ook al vaste afspraken in het ziekenhuis, voor de huidziektes. Verder heb ik ook nog 3 psychologen