Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt ideaal!

(zwemmen met bril vond ik erg onhandig).
Die kun je 7 dagen en 6 nachten achtereen dragen.
Maar is het dan niet erg dat je ogen een week lang een beetje "afgesloten" zitten en dus minder zuurstof krijgen?
Als hij dubbelklapt vouw je hem weer uit elkaar?
Dus vind lenzen fijner. Maar heb wel een bril erbij voor als ik een keer geen zin/tijd heb, of voor 's avonds ofzo.
Makkelijk, staat vaak leuker, beslaat niet, vervormd niet, zakt niet van je neus af als je zit te studeren 
Krijg dan echt onwijs droge ogen. Ook als ik last heb van mijn (stof) allergie, zo wist mn opticien me te vertellen, dan wordt je oogbol een fractie dikker. Dat merk je zelf niet maar je lens zit dan wel vervelender en dan krijg je hoofdpijn. Heb ik vaak in college. Ook in de auto vind ik het wat vervelender, aangezien je met dit weer vaak de blower aan moet zetten en dan schuren je lenzen na een kwartier je ogen uit

). Nu gaat het als vanzelf.
Het werkt wel! Ik deed altijd rechts eerst omdat links vaak fout ging, als ik dan mijn rechter al in had kon ik hem oprapen
's nachts kwam er zoveel blubber uit mijn ogen zetten, wat dan opdroogde, dat mijn wimpers aan elkaar vast plakten en ik ze 's morgens niet van elkaar kreeg.. da's heel raar kan ik je vertellen
Vanessa24 schreef:Wel makkelijk dat je niet iedere week of maand in de winkel hoeft te staan om nieuwe lenzen te halen.
) Heb ze nu 4 jaar en vind ze nog steeds fijn
Amalarab schreef:zorg dat je je aan de regels houdt met draagtijden en hygiene bij het in en uit doen!