Since een paar dagen heb ik Last van me Schouderbladen, poosje Geleden op paard heel dom' in vest buitenrit gemaakt, en waarschijndelijk de kou op me spieren, Nu heb ik Vandaag erg Last van me schouders/Nek stijfheid,
Was Toch Benieuwd hoe ik dit kan Oplossen? het is erg Vervelend, & zou het door de Kou Komen, Dat me Spieren stijf Zijn ?
Soms Gaat het Beter en soms krijg ik Meer Last,
Moet ik Me Zorgen maken Ofniet ?
Alvast Bedankt !
Rebel_Jits
Geplaatst: 19-01-12 15:33
Kan best van de kou komen hoor. Lekker warm houden. Warme douche en daarna met een kruik of warmtepack erop, dikke trui aan.
ladylisa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-12 16:25
Heb Net Een Warme Kruik Op Mijn Nek Liggen, Het word Soepeler, Dan zijn mijn nek spieren zeker koud ?
Lotje02
Geplaatst: 19-01-12 16:56
Ik heb regelmatig last van mijn schouders/nek. Die spier is gewoon verkrampt en daar heb ik last van en ik krijg ook hoofdpijn. Het helpt goed om onder een hete douche te gaan staan en het water op je nek/schouders te laten lopen, zo ontspant de spier. Ook een warme kruik of sjaal wil nog wel eens helpen.
Corelli
Geplaatst: 19-01-12 18:12
Wat ook goed helpt, zijn warmtepleisters deze worden warm als je ze opgeplakt hebt, en houden zo je spier een tijdje warm Deze zijn te koop bij de drogist en ik zag ze laatst ook bij de action liggen, maar ik weet niet of die net zo goed werken als de duurdere pleisters van de drogist
En zou je ABN kunnen typen? Al die onnodige hoofdletters lezen nogal irritant