Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lief van je. Ben benieuwd wat hij/zij zegt. Al heb ik niet veel aan de arts die ik morgen heb.. maargoed, ik wil er toch echt even naar laten kijken. De pijn is echt niet fijn meer.
Tieneke schreef:Er kan veel zijn. Mijn broer is laatst gevallen met ijshockey en bij hem zie je ook niks, maar vanbinnen zijn verschillende pezen aan de schouder geraakt en dat doet ook vreselijk veel pijn.
Is er politie bij geweest na het ongeluk? Voor je verzekering maakt dat nl. wel uit. Als je verklaard hebt na het ongeval pijn te hebben en de ander is in fout (zoals het lijkt te zijn), moet die partij ook eventuele medische kosten betalen en soms kan dat enorm oplopen. Daarom kan je bij een ongeval beter niet voorzichtig genoeg zijn. Ik spreek helaas ook uit ervaring

MarChak schreef:Je hebt waarschijnlijk flinke spierkneuzingen erbij opgelopen, en om de pijn daarvan minder te voelen, andere spieren gaan gebruiken, die nu op hun beurt beginnen te protesteren. Pijnstillers/ontstekingsremmer (gewone paracetamol kan al voldoende zijn) en een paar behandelingen door een fysiotherapeut kunnen je al een eind op weg helpen. Voor afspraak bij fysiotherapeut hoef je trouwens niet eerst naar de ha voor een verwijsbrief o.d.
Als de kneuzing tot op het bot zit, kan ook het botvlies geïrriteerd zijn, en dat kan best lang duren voor dat over is.
annewill schreef:Ai wat vervelend, kan idd een klein scheurtje ergens zijn. Heeft m'n mams ook gehad en die kreeg s' avonds last, vervolgens ook een kleine 2 weken later naar dokter gegaan, maar mooi wel gescheurd. (sorrie wil je niet bang maken) ik hoop dat het niks is voor je. Sterkte morgen.
Tieneke schreef:Die gegevens gaan je nu helaas niet meer helpen. We hebben vorig jaar ook een ongeluk gehad en toen leek het ook niks. Pas een week later kreeg ik nekpijn, maar doordat er geen politie was bijgeweest, kon ik er niks mee, ook al had ik alle gegevens. Volgende keer gewoon altijd doen, of je dadelijk iets voelt of niet.
Broer is vandaag onder de scanner gegaan, dus dat is even afwachten.

Dreamerr schreef:annewill schreef:Ai wat vervelend, kan idd een klein scheurtje ergens zijn. Heeft m'n mams ook gehad en die kreeg s' avonds last, vervolgens ook een kleine 2 weken later naar dokter gegaan, maar mooi wel gescheurd. (sorrie wil je niet bang maken) ik hoop dat het niks is voor je. Sterkte morgen.
Je maakt me niet bang hoor! Als ik op mijn spier druk voel ik niks, op mijn bot wel..