Hardlopen, maar niet alleen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ik vind hardlopen (alleen) maar saai

Ja, ik mis echt een maatje, mens of dier, dat maakt me niet uit.
10 (52%)
Nee, ik loop met een kennis of vriendin, en anders gaat de hond of de shetlander wel mee!
9 (47%)

Totaal aantal stemmen: 19

_Apple_

Hardlopen, maar niet alleen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 12:53

Hoi!

Vinden jullie het ook zo saai dat je alleen aan het hardlopen bent? Heb je ook zoiets van 'Wat moet ik nou met m,n shetlander?'. Nou, dan heb ik de perfecte oplossing voor jou!
Ga eens hardlopen, maar dan samen met je shetlander!
Ik doe het ook, en het is een stuk gezelliger en het is ook nog eens goed voor mijn shetlander!
Ik ga elk weekend om 10 uur weg, en dan ben ik er tegen 12 uur weer. Ik ga langs een zandpad, ongv. iets van 1,5 km. En dan vervolgens langs de weg (in stap) weer 1,5 km terug naar huis. Ik weet niet zeker of het daadwerkelijk 1,5 km is, maar dat schat ik wel in.
M,n shetlander vind het leuk en ik vind het een stuk gezelliger!
Groetjes van mij en m,n shetlander!

LastDream

Re: Hardlopen, maar niet alleen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:55

het wordt wel saai, want je hebt niemand die tegen je praat als afleiding als je neit meer kan

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 12:56

Gezellig hoor!
Ik loop hard bij een vereniging dus loop altijd met een hele groep. Ik ben dus ook nooit alleen :D

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 12:57

Ik ben eigenlijk ook net weer terug en ik vond het wel leuk om dit op Bokt te zetten, zo krijgen de shetlanders onder ons ook weer eens aandacht :D

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:09

Ik ga met de hond, deze is inmiddels al veertien jaar maar nog bijzonder kwiek en staat te springen om mee te mogen..heerlijk..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:12

Ik vind het juist heeeeeeerlijk alleen!

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 13:40

Haha, ja het zal vast ook wel lekker rustig zijn om alleen te gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 13:45

Ik loop hard met de hond en met muziek op, heerlijk hoor, het weer zit mee nu en de hond ligt s'avonds voldaan en regelmatig met de benen omhoog op zijn kussen of naast mij op bank.;)

Samen lopen resuleerd bij mij meestal in gezellig kletsen en dan komt er weinig van het hardlopen zelf!

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 14:14

Ik vind het altijd lekker om met mijn hond hard te lopen, of met een vriendin, vind het altijd wel gezellig.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:32

Ik loop samen met mijn vriend en onze hond, heb vandaag alleen met mijn hond hard gelopen en ik merk dat ik het fijn vind dat mijn hond dan mee loopt anders denk ik dat ik het niet zo makkelijk vol hou.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:37

Ik loop samen met een ander (en soms mijn hond). Merk dat ik ten eerste niet gemotiveerd ben om alleen te gaan en ten tweede niet lekker loop omdat ik altijd met een ander gelopen heb en ik mijn "eigen tempo" niet lekker kan vinden als ik alleen loop :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:45

Ik vind het ook heerlijk alleen! Muziek in mijn oren en gaan :D

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:55

Ik ga ook alleen, maar volg dan wel een trainingsschema! :) Wil me ook eens opgeven voor Bootcampclub.nl. Die trainen niet al te ver weg, dus lijkt me wel leuk voor de afwisseling :D.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:00

larissa288 schreef:
het wordt wel saai, want je hebt niemand die tegen je praat als afleiding als je neit meer kan

Sorry hoor, maar als jij kan praten tijdens het hardlopen.. Ren je duidelijk niet hard genoeg :=

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 12:46

Ik heb met een vriendin afgesproken om eens lekker onze shetjes uit de wei te halen! We gaan lekker picknicken en we gaan ook samen hardlopen. Dit keer niet, want vandaag gaan we rijdend! Ik heb er heel veel zin in!! Een shetjes Meeting voor 2~! Een bonte en een vos lopen samen langs het bos!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:45

_Nancy schreef:
larissa288 schreef:

Sorry hoor, maar als jij kan praten tijdens het hardlopen.. Ren je duidelijk niet hard genoeg :=

Ik kan ook gewoon kletsen tijdens het hardlopen hoor.
Hardlopen gaat voor mij niet om het 'zo hard mogelijk' lopen, maar om langere tijd in fijn tempo te lopen en daardoor mijn uithoudingsvermogen verbeteren.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:50

Ik loop op het moment niet, maar eerder heb ik zowel alleen (muziekje erbij, héérlijk!) als met een ander/anderen gelopen, en ook met het paard. :D
Was best grappig, al kijken mensen je dan best vreemd aan (wat ik goed kan begrijpen). :D

Overigens hangt het van de vorm van je training en je doel af, of je nog 'hoort' te kunnen praten tijdens het lopen. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:02

Ik loop juist graag alleen. Daarnaast kan ik niet praten als ik aan het hardlopen ben. :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:04

Mijn probleem is niet zozeer dat ik het saai vind om alleen hard te lopen, ik kan me er alleen zo moeilijk toe zetten! Vandaar dat ik meestal met een vriendin afspreek om een eind te gaan hardlopen. Nadeel daarvan is dan weer wel dat we niet echt hetzelfde tempo hebben en ik me dus maar aan haar aanpas, om op het eind nog even een sprintje te trekken om de overtollige energie kwijt te raken. :Y) Vindt ze verder niet erg gelukkig. :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 19:16

Het picknicken was erg leuk! We hebben lekker wedstrijdjes gedaan haha! Die andere shet zat bomvol energie, mijne niet haha!! Volgende keer een Shetjes meeting voor 3~!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:19

Denk dat het wel iets meer is dan 3km in totaal wat jullie lopen. Want 3 km lopen in 2 uur is wel traag anders, als je nagaat dat je wandelend gemiddeld 5 km per uur loopt. Ik loop soms ook hard met mijn shetten, alleen willen die steeds gras eten of juist harder. Hans werkt wel goed als trainer. Als ik te sloom ga dan wil ie weleens speels happen :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:30

Ik ga het liefst gewoon alleen hardlopen. Hoef ik ook met niemand rekening te houden en kan ik mooi op m'n eigen tempo :) Soms gaat onze jongste Maltezer reu mee, die vind dat ook wel leuk (En mijn conditie is zo slecht dat hij het beter volhoud dan mij :o )

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 19:32

Ja, nou ik weet het eigenlijk ook niet maar dat schat ik zo eventjes in <3