Nu vraag ik me toch wel even af..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Nu vraag ik me toch wel even af..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:31

Even van me afschrijven hoor, want ik erger me mateloos aan mezelf.

Ik heb afgelopen maandag heel charmant mijn hoofd tussen de deur geparkeerd terwijl ik de deur dicht wou doen en er doorheen wou lopen tegelijk :+

Op dat moment zelf was ik even draaierig en heb ik even flink pijntraantjes uit mn ogen staan vegen inclusief een daarbij behorende scheldtirade. Daarna er niks meer aan gedaan. Die nacht prima geslapen. Ik was wel wat draaierig, maar ben niet echt misselijk geweest ofzo.
De volgende dag had ik wel flink hoofdpijn toen ik wakker ging, maar het was ook echt hard gegaan. Op mijn hoofd, net iets boven mijn slaap een dikke bult, maar ik kon hem eigenlijk niet aanraken vanwege de pijn. Douchen en haren doen was een hel. Desondanks toch gaan sporten dinsdag en toen had ik weer nergens last van, zo lang ik maar niet aan mijn hoofd zat.
Woensdag kon ik eigenlijk nog steeds de plek niet aanraken, maar toch geprobeert. Even voelen hoe groot de bult was. Nou zat er geen bult meer! Alleen wel een deuk? Mijn eerste gedachte was; dat lijkt vast zo van de bult die er naast zit maar inmiddels begin ik toch echt te twijfelen. Als ik het aanraak en al is het maar om mijn haar net wat charmanter te positioneren ( :+ ) word ik ontzettend misselijk en zie ik zwart voor mijn ogen. Vervolgens heb ik het daaropvolgende uur ontzettende hoofdpijn. De bult-deuk loopt ook echt vanaf mijn slaap naar boven := Toch doet het rondom mijn slaap geen pijn.

Wat denken jullie? Is het een bult of een deuk? :=
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik er mee moet doen. Over een uurtje ben ik klaar op kantoor en dan heb ik lekker lang weekend. Dus dan ga ik rustig aan doen en zo weinig mogelijk achter de laptop zitten etc. Maar het is wel heel akelig. Ik durf amper mijn haar te wassen nu := Bleh.

Mistic

Re: Nu vraag ik me toch wel even af..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:34

Toch maar even de huisarts bellen. Klinkt niet goed.

Beterschap.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:34

Ik zou toch even naar de dokter gaan want dat die deuk kan natuurlijk ook een breuk zijn en je hoofd is daarvoor niet de beste plek.

Beterschap

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:35

Ik zou toch even langs de. huisartsenpost rijden

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:35

Ik zou toch maar even langs de dokter gaan, klinkt niet goed.
En het lijkt sowieso wel of je een hersenschudding hebt.
Beteschap.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:37

Maar een hersenschudding merk je toch direct? Als je niet binnen twee uur misselijk word kan het geen hersenschudding zijn. Ik zat ook te denken om als het na het weekend nog niet minder is even langs de huisarts. Maar het enige wat die waarschijnlijk zal doen is rust adviseren :P Dus dat ga ik ook alvast doen dit weekend :)

Heb een beetje het gevoel nu dat ik met mijn hoofd in een notenkraker heb gezeten :P

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:38

Dat klinkt niet goed!
Ik zou even naar de huisarts gaan.
Beterschap! :(:)

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:44

Zeker niet wachten tot na het weekend. Je kan altijd terecht bij de huisartsenpost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:47

Misselijkheid bij een hs hoeft niet, een hs kan veradelijk zijn omdat je m soms niet voelt. Maar zoals ik jou hoor zou ik echt even langs de hap gaan, voor hetzelfde heb je een kleine bloeding, dan kan het nog best gevaarlijk zijn, vooral rond je slaap.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:47

Ik geloof niet dat het zo is dat je binnen 2 uur misselijk moet zijn.

Mijn moeder is er ooit een week mee doorgelopen, zo'n 2 jaar geleden, en heeft er nu nog last van. Niet misselijk geweest, wel draaierig en vooral veel hoofdpijn.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:56

Het gaat om je hoofd en gewoon alleen al daarom zou ik toch echt een arts raadplegen. Je weet nooit zo wat er onderhuids beschadigd kan zijn. Als het een hersenschudding is die onbehandeld blijft, kan dat grotere gevolgen hebben. Maar het kan idd ook iets anders zijn. Sowieso: neem het risico niet, want bij zoiets is tijd vaak wel van belang!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:57

Horsii_mine schreef:
Maar een hersenschudding merk je toch direct? Als je niet binnen twee uur misselijk word kan het geen hersenschudding zijn. Ik zat ook te denken om als het na het weekend nog niet minder is even langs de huisarts. Maar het enige wat die waarschijnlijk zal doen is rust adviseren :P Dus dat ga ik ook alvast doen dit weekend :)

Heb een beetje het gevoel nu dat ik met mijn hoofd in een notenkraker heb gezeten :P

Bij een notenkraker gaat de noot over het algemeen kapot, maar nu hebben we het dus over jouw hoofd/schedel. :+ Ik zou echt even langs de HA gaan :j

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 17:09

Ok, ok. Ik ben nu klaar met stage en ga even mijn ouders bellen. Even kijken wat die zeggen en dan als hun vinden dat het beter is even langs de hap. :)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:16

En, ben je naar de dokter geweest? Sterkte iig!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 18:16

Horsii_mine schreef:
Als ik het aanraak en al is het maar om mijn haar net wat charmanter te positioneren ( :+ ) word ik ontzettend misselijk en zie ik zwart voor mijn ogen. Vervolgens heb ik het daaropvolgende uur ontzettende hoofdpijn.

Hierom zou ik niet eens wachten op je ouders en naar de HA gaan ;)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 19:36

Ik mag over een uurtje langs komen ;)
Maar ik denk niet dat ze me kunnen helpen. Waarschijnlijk is het; rust houden. Veel slapen en verder niks. Maargoed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:16

Je weet maar nooit. ;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:19

Ik heb dit ook gehad, maar dan net iets anders!

Ik deed de deur keihard en snel open terwijl ik rende.. Ik rende dus tegen de rand van de deur aan terwijl ik hem open trok. Een klap gaf dat! Ik was ook erg draaierig en ik kan me het niet helemaal meer herinneren, had erge hoofdpijn ook. Ik voelde aan mijn hoofd en er zat een ontzettende deuk in mijn schedel bij mijn wenkbrauwbot in de buurt! Ik was ook misselijk enz. dus ik was er wel zeker van dat ik een hersenschudding had en mijn ouders hebben mij toen ook steeds wakker gemaakt snachts en ik heb veel rust gehouden. Ik wilde niet naar de huisarts gaan, maar was helemaal in tranen omdat ik misvormd was :P Maar na een tijdje trok het gewoon weer weg :S Heb wel een klein deukje nog..
Laatst bijgewerkt door Geryon op 13-01-12 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:19

Veel sterkte. Hopelijk is het geen deuk...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 20:22

ben benieuwd. laat je ons iets weten?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 22:17

Nou, niks dus haha :D Als mijn klachten nog veel erger worden van het weekend moet ik terug komen en verder gewoon pijnstilling nemen en een beetje rustig aan doen :)

Dus het komt vast wel goed :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:18

gelukkig! dus rustig aan doen dan he! of niks doen!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 09:33

Gelukkig maar :j

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 21:19

Fijn dat het uiteindelijk toch meevalt. Maar toch goed dat je even langs gegaan bent.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:27

fijn dat het meevalt! En was het nou een deuk of een bult?
In zulke gevallen kun je maar beter een keer te vaak dan te weinig gaan ;)
We moeten niet voor niks zo achterlijk veel voor zorgverzekering betalen, maak er ook maar gebruik van!