bruine handen ???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jasminds

bruine handen ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:10

Hoi iedereen! Ik zit met een misschien rare vraag ....
Ik ben van mezelf nogal bleek van vel, en ga onder de zonnebank. Dat gaat goed zo op twee dingen na: mijn gezicht en mijn handen, die blijven lijk- (maar echt líjk-) bleek. Voor mijn gezicht op zich geen probleem, ik draag toch gekleurde foundation, en dek dus ook mijn gezicht maar af onder de zonnebank. Het heeft toch geen nut en dan is mijn gezicht toch niet volledig blootgesteld en dan binnen een jaar of twee al te gaan rimpelen.
Maar mijn handen, dat is echt heel lastig! Als ik ze tegen mijn lijf houdt lijken het wel de handen van iemand anders! En tjah, foundation op mijn handen lijkt me ook niet zo ... :') ik smeer ook elke keer na het wassen mijn handen in met handcreme....
Heeft iemand de gouden tip om mijn handen makkelijker te laten bruinen?

Anoniem

Re: bruine handen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:12

Huid van handen 'slijt' gewoon veel sneller dus lijkt me weinig aan te doen. Dus ik denk niet dat het zal lukken ;)

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:13

Ja klopt, maar hoe komt het dan dat sommige mensen wel aan mooie bruine handen geraken in de zomer terwijl die in de winter (of zonder zb) ook gewoon wit zijn :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:15

Ik denk dat dit aan de pigment van de huid ligt. Wat me opvalt is dat jij behoorlijk bruin bent, misschien als je minder vaak onder de zb gaat blijft je lichaam egaler bruin.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:16

Gebruik je creme onder de zonnebank?
Anders kun je eens proberen om alleen je handen in te smeren met een speciale creme met pigment.
Wel goed tussen je vingers uitsmeren anders krijg je echt kleurverschil.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:16

Ja ik snap wat je bedoeld. Maar ze worden gewoon niet bruin, dus op dat opzicht ook al een moeilijke :P

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:17

@AaronYve ja ik gebruik een pigmentcreme. Ja, misschien moest ik ze maar eens extra inmasseren, grofweg wrijf ik ze wel in maar misschien is het inderdaad niet genoeg