Wat is nou echt een goede deodorant die blijft werken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arans

Wat is nou echt een goede deodorant die blijft werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 16:24

Hallo,

Ik heb het probleem om veel en snel te zweten. Ik heb dit eigenlijk altijd al gehad. Nus fiets ik elke dag 2 x40 minuten, dus dan kan ik zweten niet vermijden. Alleen ruik ik mezelf heel snel als ik zweet. Ik doe elke dag een neiuwe BH aan en ook de meeste shirtjes kan ik maar 1 keer aan.
Ik heb natuurlijk al vele deo's gebrpobeerd, maar ik heb nog steeds niet de deo gevonden die echt werkt.
Wat ik wil:
Minder zweten
geen geur, dus ook niet van de deo zelf
niet te duur
ook na een week gebruiken werkt die nog

Wat nu vaak gebeurt is zodra ik ga zweten rruik ik geen zweet, maar een hele sterke deo geur, wat echt niet lekker is. Dit trekt ook in de kleding. Op dit moment gebruik ik therme lichtpaars uit een pakje.
De drogisterijen hebben onderhand en een grote sectie met deo's die voor extra transpiratie zijn ( vaak in een pakje) maar die werken dus ook niet echt. Of dan werken ze de eerste twee dagen heel goed, en daarna niet meer...

Iemand de oplossing?

Groeten Sharon

Duppie_

Re: Wat is nou echt ene goede deodorant die blijft werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:26

Odorex,dit heb je in deoderant versie maar ook in een flesje(waterachtig)en dat dep je voor het slapen gaan onder je oksels en dan heb je totaal geen last meer van plekken of geurtjes!
is gewoon te verkijgen bij de gewoonlijke drogisterijen.

_Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:29

Ik heb precies hetzelfde probleem! EN ik word er ook helemaal gek van!

Op het moment gebruik ik een spraytje van de kruidvat: DO2 dit is een natuurlijke deodorant. Het is niet tegen zweten maar wel tegen geurtjes. Als ik een dag gewerkt heb vraag ik afentoe wel eens aan mijn moeder of ik stink en dan zegt ze dat ze niets ruikt! :j:D Dus volgens mij helpt dit wel!

het is een spray met kristallen erin waar je zelf water bij kan voegen en dit moet je wel elke ochtend opspuiten maar ik heb hem nu al bijna een maand en je kan hem netzolang bij vullen tot de kristallen opgelust zijn. Bij de kruidvat voor 7 euro geloof ik

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:30

Was je iedere dag wel goed? en dan bedoel ik serieus niet alleen onder de douche staan (zoals ik veel mensen zie doen onder het mom van douchen... ) maar echt even met de washand met waslotion erop en even lekker goed tussen de oksels door....

Ten 2de deo's met alcohol vermijden

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:31

ik had dezelfde problemen als jullie maar na lang proberen is dit met de odorex binnen 1 dag verholpen.succes!de odorex kost trouwens ongeveer 3 euro

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:32

Mijn man heeft hier ook erg last van en hij heeft tig producten geprobeerd maar wat bij hem het beste werkt is syneo 5 en volgens mij zit daar ook een "niet goed geld terug" garantie op.
Kost wel 20 euro maar werkt heel goed, hij had bijna overwogen om zijn oksels met botox te spuiten...........maar dat schijnt wel pijnlijk te zijn en heeft een duur van 6 mnd.

byloulou

Re: Wat is nou echt een goede deodorant die blijft werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:48

ja maar ik geloof bij de 2de behandeling is het effect langer.. +- 12 mnden..! ik overweeg het ook

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:49

Odorex spray, geweldig spul! :j

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:50

De enige deo die bij mij werkt is Dove en dan die met die blauw/paarsige dop zeg maar
(De neutrale)

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:51

Als je zweet stinkt is dat een teken dat je waarschijnlijk van binnen niet 100% gezond bent. Je kan bijvoorbeeld een detox kuur gaan doen. Je zweet zal dan absoluut minder gaan stinken.

Daarnaast helpt odorex inderdaad heel erg goed! Ook tegen zweetplekken! Ik vind het alleen enorm jeuken dat spul, kan er soms niet van slapen als ik het voor het slapen op doe. Hebben jullie daar ook last van?

_Meliss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:52

marizkaa schreef:
ja maar ik geloof bij de 2de behandeling is het effect langer.. +- 12 mnden..! ik overweeg het ook

is dat zo? Ik overwoog het ook maar vond 700 eur voor 6 maanden echt te veel

vuurneon

Maartpaard; Moet je kijken naar de mildere versie, er is ook 1 voor de gevoeligere huid :)

Ik heb het alleen na het scheren, maar ja dat is mijn eigen schuld :')

nuka

bij mij werkt rexona, die groene met aloe vera heel goed, die ruik ik soms 's avonds nog :))

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:54

Oderex werkt bij mij helaas niet.
Ik heb Therme, een spray die je maar 1 keer in de drie dagen hoeft te gebruiken.
Die spray je onder je armen en je hebt 3 dagen geen last van zweet. Ideaal!

_Meliss_

jashin schreef:
ik had dezelfde problemen als jullie maar na lang proberen is dit met de odorex binnen 1 dag verholpen.succes!de odorex kost trouwens ongeveer 3 euro

ik heb alles geprobeerd van odorex van spraytjes tot aan zalfjes toe. Niks helpt :n

Kaula

MaartPaard schreef:
Als je zweet stinkt is dat een teken dat je waarschijnlijk van binnen niet 100% gezond bent. Je kan bijvoorbeeld een detox kuur gaan doen. Je zweet zal dan absoluut minder gaan stinken.

Daarnaast helpt odorex inderdaad heel erg goed! Ook tegen zweetplekken! Ik vind het alleen enorm jeuken dat spul, kan er soms niet van slapen als ik het voor het slapen op doe. Hebben jullie daar ook last van?

Klinkt aannemelijk, maar ben jij ook weleens iemand tegen gekomen waarvan zijn/haar zweet naar rozen rook?

Rollers werken bij mij trouwens stukken beter dan spray's, heb je dat verschil al eens geprobeerd?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:55

Mijn zweet is meestal geurloos :) t zijn de bacteriën die het doen stinken.

Marlou91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:56

Ik heb die van Nivea Dry comfort en dan de roller.
Heerlijk neutraal geurtje en het scheelt echt een stuk wat betreft zweten!

Carlijn101

Alle deo's en spuitjes etc. wat hier tot nu toe genoemd is heb ik geprobeerd.. Alle zonder gewenst effect..
deoleen, odorex, Syneo 5, etc. het werkt zeker ! Als je het een enkele keer gebruikt, maar zeker niet dagelijks !.

na een week of een enkele maand verminderd de werking..
Therme 6 dagen spray heb ik ook geprobeerd, werkte super ! Maar na de 5 dagen kwam er een andere een beetje chemische lucht voor terug wanneer ik begon te zweten..

Ik heb toen maar besloten al deze middeltjes weg te doen en alleen gewone deo te gebruiken, na een fietstocht een ander shirtje aan doen etc.

Daarbij is het meestal oud zweet wat echt vervelend gaat stinken.. Dus je kleren heeeel goed wassen en jezelf natuurlijk, zijn mijn grootste aanraders !

Miracle_

Jezelf douchen met een citroen werkt ook tegen de lucht. Klinkt wel een beetje vreemd, maar werkt echt. Gewoon een citroen door midden snijden en onder je oksel "wassen" zeg maar. ;)

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:57

Meer water drinken zodat je niet zo geconcentreerd zweet?

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:58

Kaula schreef:
Klinkt aannemelijk, maar ben jij ook weleens iemand tegen gekomen waarvan zijn/haar zweet naar rozen rook?

Rollers werken bij mij trouwens stukken beter dan spray's, heb je dat verschil al eens geprobeerd?

Precies wat vuurneon zegt, het ruikt gewoon nergens naar. Het zijn inderdaad de bacterien.

Oja en nog een tip, draag geen synthetische kleren. Als je gewoon 100% katoen draagt stinkt het altijd al stukken minder! In polyester blijven de geuren altijd hangen.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:59

Verschrikkelijk onderwerp dit! Heb echt periodes gehad dat het vreselijk was ... Voelde me zo onfris. Nu heb ik deo's van Dove en ze zijn echt heerlijk! Geen witte plekken en ik stink en zweet niet meer :D

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:01

Ik zweer bij odorex extra dry.
1 x per week erop en nergens last meer van.

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:02

Ik gebruik Syneo 5, werkt bij mij ideaal! had voornamelijk last van veel zweten, en dit is hiermee echt een stuk minder geworden. Het kost wat, maar ik doe nu al 2 a 3 maanden met 1 flesje.