Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:en schadevergoeding voor het geestelijke leed en het feit dat je zoveel weken uit de running bent?
wel balen zeg, sterkte ermee
griebels schreef:welk geestelijk leed?
En 3 weken uit de running, je krijgt toch gewoon doorbetaald als je ziek bent?
Schadevergoeding vind ik persoonlijk meer voor mensen waarbij ze kapot zijn gegaan...
griebels schreef:Ojajoh schreef:en schadevergoeding voor het geestelijke leed en het feit dat je zoveel weken uit de running bent?
welk geestelijk leed?
Schadevergoeding vind ik persoonlijk meer voor mensen waarbij ze kapot zijn gegaan...
griebels schreef:Ojajoh schreef:en schadevergoeding voor het geestelijke leed en het feit dat je zoveel weken uit de running bent?
welk geestelijk leed?
Nouks schreef:griebels schreef:welk geestelijk leed?
Vind je dat niet een beetje kort door de bocht? Geen idee hoe het met TS staat hoor, maar echt niet iedereen krijgt gewoon z'n geld gestort... Als ik 3 weken uit de running zou zijn en daardoor een grote klus zou mislopen zou ik daar wel meer dan een beetje van balen. Er zomaar vanuit gaan dat iemand "gewoon doorbetaald krijgt" is te kortzichtig.
daantjuhhh schreef:Welk geestelijk leed?
Dat je dat serieus vraagt!
Ik kan mij voorstellen dat je daar absoluut niet op zit te wachten.
Wel fijn dat het iig vergoed wordt.
Sterkte