Vanmorgen was het toch iets anders! Er zat flink wat slijm in m'n keel wat er dan uitmoet, dus ik
schraap het zeg maar eruit (sorry niet echt smakelijk
) en het was echt bruin. Ik denk opgedroogd bloed.Kwam nog meer uit en daar zat vers bloed bij. Paar keer achter elkaar flink wat slijm met bloed erbij.
Net naar de dokter geweest en het kan van maagzuur komen, het kan een maagzweer zijn en dat daar
het bloed vandaan komt, maar het kan ook van de keel zelf komen.
Heb net longfoto's laten maken (heb ik op aangedrongen dat dat zou gebeuren) waar ik morgen de uitslag van krijg
als het goed is en ik moet naar de kno arts voor een onderzoek waarbij er een slangetje in m'n neus gaat
en de holtes en stembanden worden onderzocht.
Is dit allemaal goed gaan ze een maagonderzoek doen waarbij dus een slang m'n keel in gaat (brrrrrr) en ze m'n maag
kunnen onderzoeken.
Ik heb het er niet op hoor
, vind het doodeng. De onderzoeken bij de kno arts ben ik niet zo bang voor, maar meerdat ze iets zullen vinden wat niet goed is.
Is er iemand van jullie die dit ook heeft gehad? De onderzoeken bedoel ik dan maar ook het bloed bij het slijm uit je keel?
Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat het inderdaad met het maagzuur te maken heeft en dat het niets geks is.

gelukkig, is weer een zorg minder