Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en dus ook bij paardrijden.. Nu is paardrijden goed voor mijn heupen dus doe het ook zo vaak mogelijk.. Als ik het een tijd niet doe merk i het meteen..
. mayniac_val schreef:Ik meld me. Ik heb instabiele schouders, gelukkig nog nooit een luxatie gehad. Wel heb ik 24/7 last van de spieren in mijn schouders, waarvoor ik nu oefeningen heb. Die doe ik nog niet zo lang, dus het is afwachten of het helpt.

rachel_j schreef:@ Colway ; boven mn macht is voor mij ook heel moeilijk , een zadel ophangen dat lukt me nog wel (snel) maar bijvoorbeeld mn haar fohnen is moeilijk , dan moet ik mn armen te lang omhoog houden.
heb een waterbed en slaap wel op mn zij, maar voel dan wel dat mn schouder in een afwijkende positie ligt.
suuzepuus schreef:Ik ben ook hypermobiel en ben getest op Ehlers-Danlos na het krijgen van een herseninfarct. Gelukkig was die uitslag negatief en kwam het infarct niet door mijn hypermobiliteit (bij ehlers danlos zijn meestal ook je bloedvaten zwak)
10 jaar geleden ben ik aan mijn knie geopereerd en sindsdien gaat het goed. Af en toe voel ik hem wel bijna gaan maar gelukkig heb ik m er niet meer uit gehad. mijn andere knie is minder erg maar ik ben heel erg voorzichtig....
Knakken heeft trouwens niks met hypermobiliteit te maken
Barbabientje schreef:Ik ben niet perse hypermobiel maar zit los in mn banden.. Krijg dus heel snel kramp in mijn heupen als ik zeg maar in een liggende houding lig met mn benen wijd () en dus ook bij paardrijden.. Nu is paardrijden goed voor mijn heupen dus doe het ook zo vaak mogelijk.. Als ik het een tijd niet doe merk i het meteen..