hoihoi, ik heb al een tijdje een bobbeltje bij mijn linkeroog, daar waar je wimpers zitten, daar precies boven, het is niet groot maar duidelijk te zien vanaf de zijkant, het doet niet veel pijn, enkel als je er hard op drukt.
iemand een idee wat het kan zijn?
mijn oog is niet anders dan normaal, niet rood oid, er zit gewoon een mini bobbel.
nee het zit echt onder die huid zeg maar, ik weet niet hoe ik het moet zeggen
maar het is niet zoals de 2 links,
wat is een talgklier ?
Tessa_1
Geplaatst: 09-01-12 00:23
Talgklieren liggen meestal in de buurt van haartjes en houden de huid en je haar vettig zodat het wat waterafstotender is. De talg helpt ook mee aan je weerstand
Die kunnen inderdaad verstopt raken
Bijvoorbeeld: http://www.kiesbeter.nl/object_binary/o1540.jpg (Het hoeft natuurlijk niet meteen een bult formaat basketbal te zijn hè, al is dat wel wat je veel op google vindt, een bultje doordat een talgklier verstopt is begint klein )
Heb ik ook , nadat mijn oog een keer ontstoken is geweest is het gekomen . Het gaat nu niet meer weg , heb er verder ook geen last van dus laat 't maar lekker zitten . Ik valt overigens amper bij me op , alleen als ik dus een onstoken oog heb
Liesje89
Geplaatst: 12-01-12 23:34
Dat is een strontje Gaat na een paar dagen weg. Soort vochtbultje. Ik heb ze ook vaak. Ze zijn heel irritant maar zoals ik al zei na een paar dagen weg Hij zit echt waar je wimperharen uit je ooglid komen zegmaar hè?