Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toch nog maar een scan en uiteindelijk een operatie gepland. Bot werd opnieuw gebroken, werd een plaat opgezet om de breuk te verstevigen en te zorgen dat de botuiteinden niet weer scheef gingen groeien. Ik heb in het begin enorm veel botpijn gehad, kon niets en mocht op geleide van de pijn bewegen, maar mijn arm niet hoger dan 90 graden, omdat er dan kans bestond dat de plaat brak. Plaat is er na een jaar weer uitgehaald en advies dat ik van de orthopeed mee kreeg was: "nu moet het weer goed zijn en zal je geen last meer hebben". Nou mooi niet dus! Ik heb een chronische klach ontwikkeld, heb nogsteeds minder kracht in mijn arm en stekende pijnen. Als ik bijvoorbeeld mijn paard aansingel en de singelstoot met veel kracht omhoog hijs ga ik bijna van mn stokkie.... Kan nogsteeds niet lang op mijn ellenbogen leunen zowel op mn buik liggend als op mn rug liggend en heb vrijwel altijd een zeurende pijn. Ik ben in 2007 voor het eerst geopereerd....

Wat vliegt de tijd. 
Wist niet eens dat dat bestond.

Hechtingen (oplosbaar) mag ik er zelf uitpulken, met de nadruk op ZACHTJES aan trekken 1 x per dag totdat ze loslaten ...hihi zachtjes!!! zei hij
tjeetje schreef:@MiiGurl, balen zeg dat je daar na 6 maanden nog last van hebt, ik ben nu 10 dagen verder. Heb je er continue last van of zo af en toe? Ik kan bijvoorbeeld nu de ene spijkerbroek wel aan (een hele lage) en de andere niet, die geeft druk op het bekken en dan kan ik bijna niet lopen.