Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Duhelo schreef:implanon is niet zo nieuw hoor. ik heb de mijne ruim 2 jaar geleden laten plaatsen, en een jaar geleden terug laten uithalen.
de eerste twee maand perfect, geen pil meer, geen maandstonden, etc.
helaas was na 2 maand het leuke spelletje uit, en kreeg ik mijn maandstonden voor een maand of 3 aan een stuk.
daarna een weekje niet, en daarna terug 3 maand, komt eropneer dat ik ong 2-3 maand bloedingen had, om dan 2-3 weekjes zonder te zijn.
dit in combinatie met veel gewichtsverlies (van 67 kilo naar 54, bij lengte van 1.73, iedereen dacht dat ik anorexia had of ziek was!) en énorme moodswings, die écht niet leuk waren, heb ik besloten om het terug er te laten uithalen.
enige voordeel dat het uiteindelijk had, is dat ik nu blijven steken ben op 57 kilo, zoals ik had voor ik iets gebruikte van anticonceptie
nu ben ik overgestapt naar de nuvaring, 1 X per maand eraan denken, en dat is het!
comeclose schreef:Duhelo schreef:implanon is niet zo nieuw hoor. ik heb de mijne ruim 2 jaar geleden laten plaatsen, en een jaar geleden terug laten uithalen.
de eerste twee maand perfect, geen pil meer, geen maandstonden, etc.
helaas was na 2 maand het leuke spelletje uit, en kreeg ik mijn maandstonden voor een maand of 3 aan een stuk.
daarna een weekje niet, en daarna terug 3 maand, komt eropneer dat ik ong 2-3 maand bloedingen had, om dan 2-3 weekjes zonder te zijn.
dit in combinatie met veel gewichtsverlies (van 67 kilo naar 54, bij lengte van 1.73, iedereen dacht dat ik anorexia had of ziek was!) en énorme moodswings, die écht niet leuk waren, heb ik besloten om het terug er te laten uithalen.
enige voordeel dat het uiteindelijk had, is dat ik nu blijven steken ben op 57 kilo, zoals ik had voor ik iets gebruikte van anticonceptie
nu ben ik overgestapt naar de nuvaring, 1 X per maand eraan denken, en dat is het!
Ik dacht dat het best nieuw was, omdat ik er eigenlijk nog nooit wat van had gehoord. Maar jij hebt dus ook last gehad van een langere menstruatie.. Bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik nog wat andere reacties krijg van anderen ben best benieuwd.
de tampons hebben me veel geld gekost! 
de tampons hebben me veel geld gekost![/quote]