ervaringen stakkers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

only_

ervaringen stakkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 20:34

ik heb hiervan een potje gehad van een kennis , nu heb ik hierzelf weinig ervaring mee . wel hebik nog een halve pot superftatburners staan maardeze zij 2maanden over datum.
heeft iemand ervaring met stakkers nummer 4 ? en hoeveel zijn julie hiervan afgevallen? enwas dit met ofzonder dieet en sporten?

Mindfields

Re: ervaringen stakkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:35

Kijk uit voor je hart, het is echt rommel namelijk. Als je wil afvallen, sporten, of in elk geval veel bewegen, gezond eten en veel water drinken. Deze pillen zijn heel slecht voor je. :)

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:43

stackers zijn geen goed plan, ze werken hetzelfde als speed: je verliest je eetlust, je word meer hyper en krijgt moeite met slapen.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 01:22

Volgens mij zijn die dingen toch ook niet goed voor je hart?
omdat die daardoor sneller gaat kloppen...

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 01:41

Niet nemen op een lege maag, en verwacht op zijn minst dat je je veel ziek voelt.
Je valt er absoluut niet direct van af, maar je krijgt meer energie waardoor je fitness langer volhoud, waardoor je indirect meer afvalt.
Je krijgt na een 2-3 dagen gebruik al verslavingsklachten, dit merk je aan je lichaam doordat je doodmoe raakt, erge hoofdpijn, slecht slapen. Ook krijgt je hart elke keer een opflikker, als je een flink kloppend hart en uren misselijk zijn niet erg vind, dan werkt het opzich wel prettig.

Energydrink is gelijkaardig maar dan milder. Ik denk dat 4 blikjes voor een niet koffie en niet energydrinkend persoon gelijk is aan 1 pil. Niet lekker voor je lichaam.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 09:41