ik weet niet of het goed geschreven is maar ik vroeg me af of er mensen zijn die dit produkt kennen, evt gebruikt hebben en wat daarmee hun ervaringen zijn?
een vriendin van me staat te popelen om met dit medicijn aan de slag te gaan om af te vallen maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij.
Wat ik begrepen heb van obisimet is dat het geen afslank product is maar een steuntje in je rug. Het help je honger gevoel te verminderen, waar door je minder eet en zo afvalt.
Suzanne F.
Geplaatst: 04-01-12 11:12
Het enige wat het doet is zorgen voor maagvulling, spul zet uit en dus zorgt het voor minder honger.
Er zit een soort Gel in die een bodem in de maag legt zodat je minder honger hebt/eet. Na 30 dagen moet je stoppen anders kan je een vergiftiging? oplopen.
De vriendin waar ik al deze info van heb is er helaas wel al 4x onwel van geworden
Obesimed bevat een natuurlijk vezel (OMTEC 19). Deze vezel absorbeert water waardoor deze uitzet in je maag. Dit leidt tot verzadiging (een vol gevoel). Hierdoor zal je minder voeding innemen. Het is een soort natuurlijke maagballon
Ja. als je af wilt vallen, zal dat op pillen alleen niet lukken, moet men toch een gezondere levenstijl gaan hanteren voor blijvend resultaat. Dus letten op je voeding en sporten.