Lush producten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Lush producten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 23:46

Hallo,

Vorige week ben ik voor het eerst naar een Lush winkel geweest, die in Rotterdam. Na al wekenlang rond te hebben geneusd op de site van Lush en alle producten en revieuws wel 100x bekeken te hebben keek ik er onwijs naar uit. Ik had bewust nog geen producten op de site besteld, omdat ik ze graag eerst wilde zien.

Nou viel de winkel me erg tegen. Ik vond het erg rommelig en onoverzichtelijk. Ook had ik gedacht dat ik wat meer inlichting zou kunnen krijgen over de producten, maar de 2 medewerksters waren druk bezig. Ik heb niet echt op mijn gemak rond kunnen kijken en dit vond ik erg jammer.

Toch heb ik 3 producten gekocht, de ultrabalm voor mijn lippen en zo'n lipscrub. Ik moet zeggen dat ik hier onwijs blij mee ben en het ook echt goed werkt. Mijn lippen hebben minder scheurtjes, zijn zacht en doen vooral minder pijn. Verder heb ik nog de Retraed gekocht, al valt deze iets tegen. Moet er zeer veel van gebruiken voor een 'gewenst' resultaat.

Nou ga ik morgen naar Amsterdam en wilde even langs de winkel in de Leidsestraat lopen. In de toekomst wil ik ook dingen gaan bestellen op de site die me bevallen.

Ik neem aan dat er vast mensen op bokt zijn die helemaal weg zijn van de producten en ik zou het leuk vinden om elkaars ervaringen uit te delen! Zo zou ik het erg leuk vinden om een van de vaste shampoo's en zepen te proberen, maar ben erg benieuwd welke mensen mij dan zouden aanraden.

Groetjes Dewi.
(Ik heb gekeken en kon geen ander topic hierover vinden, ook hoop ik dat hij hier goed staat)

Caira

Re: Lush producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 09:11

[HK] Lush fans!

Jammer dat je het zo ervaren hebt, maar dit is ws omdat het net na 2e kerstdag het allerdrukste is bij Lush, met alle kortingen dan.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 09:41

Er zijn natuurlijk nog veel meer proefdiervrije produkten waar geen 'troep' in zit. Zelf ben ik helemaal weg van het (betaalbare) merk Harmonie. Hier kun je hun produkten bekijken http://deambachtelijke.nl/

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:16

Als ik jou was zou ik even op het forum van lush kijken.
Daar zitten vast wel meiden die jou aan wat proefjes kunnen helpen zodat je gewoon wat dingen kunt proberen voor je hele producten koopt. Ik ben zelf nog nooit in zo'n winkel geweest en koop zelf alles via de UK scheelt erg veel!

Producten van de Harmonie zijn inderdaad ook erg fijn. :j
Zelf gebruik ik de laatste tijd de Alep zeep van http://www.dezeepkist.nl en ik hoef na het douchen niet eens bodylotion te gebruiken :) :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:31

Ik heb ook heel veel dingen uitgeprobeerd van Lush. Ik shop liever op de webshop.

Wat ik heb uitgeprobeerd is:

Honey i washed the kids. Ruikt zo lekker!
Porridge soup. Moet je van houden.
Rock star. Hmm lekker zoet.
Sea Vegetable. Ruikt fris.
Sultana of soap. Ruikt ook geweldig.
Figs en leaves. Niet mijn smaak.
Creamy Candy. Ruikt geweldig.
Mmm melting. Ben ik ook helemaal weg van.
Flying fox showing gel. Vind ik niet lekker ruiken.
Ma bar. Echt deze is zo geweldig maar staat niet meer op de site.

Breath of fresh air. Heel erg verfrissend.
Celestial. Erg fijne creme
Dark Angels. Erg fijn maar voor mijn huid wat agressief.
Coalface. Deze is erg fijn en niet zo agressief.
Aqua marina. Is heel erg fijn.
Angels on bare skin. Ook erg fijn maar krijg een rode huid.
Ultra bland. Word mijn huid erg vet van.
Imperials. Word mijn huid ook vet van.
Enzymion. Ook hier word me huid vet van.
Vanishing cream. Erg fijn.
herbalism. ook erg fijn.
Curly Wurly. Erg fijn alleen moeilijk uit te wassen.

Hopelijk heb je hier wat aan en anders mag je het vragen :D

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:10

Ik ben ook fan! Heerlijke producten :) met name Buffy, heerlijk!

En idd via uk kopen, scheelt geld.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:13

wij hebben er ook 1 in haarlem, daar wordt je heel erg goed geholpen en er wordt ook heel veel verteld en uitgelegd, misschien dat je daar eens langs kunt gaan.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:14

Ik heb voor kerst een knalroze bruisbal gekregen. Hij rook echt onwijs lekker en heeft eerst een paar dagen naast m'n bed gelegen omdat ik hem zo lekker vond ruiken. := En daarna toch maar in bad gedaan, bleken er allemaal papieren hartjes uit te komen, dat was iets minder handig. :')
Ik vind die citroen spulletjes ook erg lekker! Vooral die handcrème.

Dat lippenspul zou ook wel wat voor mij zijn nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:26

Ben ik de enige die in een winkel van Lush bijna omvalt van de lucht? Jeetje wat ene benauwde lucht hangt er altijd in die winkels :')..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:28