'het' is allemaal een paar weken geleden begonnen. Ik was in walabi en kreeg een ontzettend schurend gevoel in mijn lies. Ben even naar de wc gegaan en zag daar een ontzettend grote geïrriteerde plek. Verder niet veel aandacht aan besteed en thuis aan m'n moeder laten zien. Dit was in de avond en ze zou er bij daglicht nog eens naar kijken.
Die ochtend heeft ze nog eens gekeken en heeft ze me een zalfje gekregen. Dit heeft ze altijd in huis omdat ze zelf altijd een ontzettend geïrriteerde/eczeem huid heeft. Hiermee ben ik gaan smeren en na een week was dat weg
nou prima zal je denken, totdat ik een paar dagen later een gelijke plek op mijn pols zag
bumper! afijn, daar ook gaan smeren, maar dit gaat niet weg... inmiddels heb ik ook mini vlekjes op mijn bovenarm, onderarm en ook eentje op m'n borst
Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat, was in de veronderstelling dat het eczeem was/is dus smeer elke avond braaf m'n zalfje
Maar ik begin me nu wel een beetje af te vragen of het daadwerkelijk eczeem is. En als het dit is, heeft iemand misschien tips voor het aanpassen van voeding etc? Ik weet dat dit soort dingen vaak van binnen uit komen, en dat voeding een groot aandeel heeft, maar wát kan ik precies aanpassen?
de plekken op m'n pols
http://oi41.tinypic.com/5x0vb5.jpg