spiertrekkingen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLiezel

spiertrekkingen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 12:50

Hallo! :)

ik heb sinds kort als ik savonds lekker in bed lig dat opeens uit het niets mijn arm begint te "bewegen " plus mijn vingers..
Dit is heel raar en ik schrik me dan ook kapot, omdat ik gewoon volledig rustig lig en opeens begint me arm vreemd te doen.. := Nu moet ik wel zeggen dat ik een persoon ben die op het moment veel stress heeft en piekert rond om mijn lichaam, verder loop ik ook heel veel met mijn schouders op getrokken tot aan kramp toe soms.. Misschien heeft dit er wat mee te maken?

xLiezel

Re: spiertrekkingen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 13:34

helemaal niemand? ;( Ik vind t echt een beetje eng.. :o overegings is het misschien belangrijk erbij te zeggen dat ik dit alleen heb als ik rustig in bed lig..

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 13:42

kan juist zijn doordat je de hele dag zo verkrampt rondloopt je spieren sávonds ontspannen en je daarom zo'n spiertrekking krijgt.
is niet erg,heb ik ook wel eens last van.
ik moet er altijd wel om lachen,dan beweegt er ineens een arm zonder dat ik dat zelf doe :D

wat wel verstandig is is om wat aan je stress te gaan doen.
zorg dat je kunt gaan ontspannen en anders bezoek je een keertje een fysiotherapeut,die kan je lekker losmasseren waardoor je spieren beter worden
en kan je ook tips meegeven om wat aan je houding en stress te doen

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 13:44

Okeey.. :) er spookten al allerlei enge dingen door mijn hoofd heen namenlijk.. :o en daardoor raak je nog meer in de stress waardoor het dus nog erger word.. verschrikkelijk.. := :o Ik ben ook druk bezig mijn stressniveau naar beneden te halen.. :) t gaat stukje bij stukje steeds iets beter..

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:35

Hier zijn de laatste tijd wel meer topics overgeweest moet je even zoeken. Ik had het ook in rust en beweging heb er onderzoeken voor gehad maar is niks uitgekomen,komt bij mij waarschijnlijk door medicatie

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-12 15:08

hmm ik kan niets vinden? ;(

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:55

Je zegt zelf al dat je veel stress hebt :)
kan heel goed daarvan komen.
Probeer stress zoveel mogelijk te vermijden vertrouw je het toch niet dan kan je het best even een afspraak maken bij de huisarts.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 17:59

Eeehm... dit is vrij normaal?

Op het moment dat je bijna in slaap valt, denkt je lichaam soms dat je arm 'doodgaat', dus stuurt daar een impuls naar toe. Arm beweegt, dus lichaam is gerustgesteld en je kunt weer slapen ;)
Mijn vriend heeft het met zijn benen, heel fijn ineens zo'n knietje in bed :=