Vandaag begonnen met Weightcare!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley__

Vandaag begonnen met Weightcare!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 10:40

Hallo allemaal,
Na lang na te denken ben ik toch begonnen aan de shakes en de repen (uiteraard zit er meer in het pakket!)
Ik ben in de afgelopen maanden verschrikkelijk aangekomen, en door gezonder te eten lukt het mij niet om af te vallen/
Wel iets, maar niet meer dan 10 kilo. Dus ik hoop dat dit voor mij de uitkomst is. Gezond en verantwoord afvallen.
Na 3weken moet je je weer aanpassen aan het "gewone" eten in stappen.
Het zal voor mij erg zwaar worden, maar ook omdat ik mezelf in de weg zit... (het paard nog niet) wil ik dit optijd voorkomen door nu te beginnen met afvallen.

Zijn er hier mensen die dit dieet ook volgen en er een succes aan hebben overgehouden?
Of nog bezig zijn? of er ook over nadenken om te beginnen?
Ik heb geen specifiek topic gezien over Weightcare, vandaar dit topic.

Ladyloe

Re: Vandaag begonnen met Weightcare!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:24

Ik ben sinds vandaag ook begonnen.. Maar ik ga geen speciaal dieet volgen met repen en shakes..
Ik snoep en snack altijd veel.. Drink alleen maar cola.. Echt heel slecht.. Dus ben vanaf begonnen met het anders doen.. Geen cola meer maar thee en water e.d.. Geen snoep meer maar fruit en ontbijtkoek of Rijstewafel.. Geen saus bij de friet.. Heb wel besloten dat ik in het weekend 1 glaasje cola of andere frisdrank mag. De vriend van een vriendin van mij heeft het ook zo gedaan en is ontzetten afgevallen! Dus ik houd moed! Wel leuk zo'n topic.. Kunnen we elkaar er door heen helpen!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:58

Ik doe niet echt aan dieeten, maar probeer wel bewuster van mijn eetkeuze te worden en zo ook wat af te vallen, net zoals Ladyloe eigenlijk. Werkt voor mij niet heel erg snel, gezien ik al bijna nooit saus at, bijna nooit frisdrank drink etc. maar ik merk wel dat ik langzamer fitter word.

Maar heel veel succes met het dieet :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:33

Heb het ook wel eens geprobeerd,na een week kreeg ik het niet meet door mijn keel.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:36

Ik ben vandaag begonnen met het Dukan dieet. Ik weet nog niet of het gaat lukken maar we gaan het proberen (ben benieuwd wat ik vanavond op mijn werk te eten krijg....... vast niet Dukan proof)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 14:16