weight watchers (online)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

charissiej

weight watchers (online)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 18:54

Sinds enkele jaren heb ik toch last van wat overgewicht. Niet extreem veel, maar er zou zeker wat afmogen. Elk jaar probeer ik het weer zelf, maar toch wil het niet lukken zoals ik wil. Elke keer een kg of 5 lukt prima, maar daarna houd het op. Terwijl ik toch wel een 10g zou willen afvallen. Ik heb nu broekmaat 42, en zou toch richting de 38 willen. Omdat ik niet extreem veel hoef af te vallen, wil ik dus niet persee op een cursus. Ik wil gewoon meer gezond eten, en weten hoe ik dat het beste kan doen. Dus nu zag ik weight watchers online. Hebben er hier mensen ervaring mee? Kan je opje mobiel bv dingen zien? Werkt het? is het handiger dan de cursus?

Ik heb een full-time baan in de paarden, en s'avonds doe ik mijn eigen paardjes. Doordat ik dus weinig tijd over hebt, lijkt me de online cursus wel erg aantrekkelijk.

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

charissiej

Re: weight watchers (online)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 20:00

Niemand?

LuckyReining

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 13:40

Ik ben deze week begonnen met weight watchers begonnen. Ik heb ook geen extreem overgewicht, maar er mogen wel wat kilo's vanaf. Ik ben begonnen op 83 kg en ik wil 15 kilo afvallen naar 68 kg. Ik zat eerst ook te kijken om het dieet online te gaan doen maar dit kost best wat geld, toen ben ik gaan kijken of er ook een hoop gratis over Weight Watchers online staat en dat is zo. Dus ik volg WW maar betaal er niets voor.
http://www.wijvallenaf.nl/Weight-Watchers/
Op deze website kun je alles vinden, hoe gaat het in zijn werk, je kan hier berekenen hoeveel punten je per dag mag en er staat een lijst waarop je kan zien hoeveel punten je moet rekenen voor je eten.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 17:52

Dank je Saga! Dat is inderdaad handig! Ik heb de 1 week gratis geprobeerd bij Weight Watchers online, maar heb het idee, dat het zonder deze site ook gaat lukken. Vond het te duur om het te blijven volgen, voor wat je er voor krijgt,dus heb het opgezegd. Met jouw site heb ik hetzelfde,alleen dan gratis!

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:04

Ik kan de gratis versie niet vinden ? zelfs de proefweek moet je betalen (in ieder geval inschrijving en betalingsgegevens invullen ? ) ik wil 5 kilo kwijt, het liefst binnen 2 maanden maar kan geen passend dieet vinden, ik eet al aardig gezond en sport veel maar toch zit ik ieder voorjaar met deze extra paar kilo´s die ik ieder jaar er weer af moet zien te krijgen... ben op zoek naar een handig dieet ook voor de werkdagen met weinig tijd voor moeiliijke recepten en geen zin in honger.... hebben jullie suggesties ? Ben trouwens wel erg te spreken over deze site www.myfitnesspal.com

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:08