Doorbraakbloeding in drukke week, stoppen met de pil of niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mars_loves

Doorbraakbloeding in drukke week, stoppen met de pil of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 21:29

Hee,

Het is misschien een beetje een rare vraag, maar ik kan er zelf niet uit komen wat ik nou zal doen.. :Y)
Het zit namelijk zo, ik heb mijn pil nu 1 of 2 keer door geslikt, en ik heb dus zojuist een doorbraakbloeding gehad, maar ik moet nog 3 pillen van deze strip. Maar ik heb ook net een nieuwe vriend, en eigenlijk heb ik dus ook helemaal geen zin om te stoppen. Maar oké, ik snap dat ik nu dus even niet anders kan, hoe ongemakkelijk ik het ook ving (geen idee waarom, aangezien het normaal is om ongesteld te zijn..).

Nu zit ik dus te twijfelen of ik gewoon nu gelijk zal stoppen? dan Ben ik er in ieder geval volgendeweek woensdag vanaf, of zal ik die laaste 3 nog even doorslikken, maar dan zit ik er volgende week weer mee.. En deze week is best druk..
Wat denken jullie? Gewoon nu gelijk stoppen, of die 3 pillen even doorslikken?
Alvast bedankt :D

(en ja sorry dat het zo'n rare vraag is, maar ik weet echt even niet waar ik anders een slim antwoord kan krijgen) }:0

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:46

Ik zou nu stoppen en daarna verder gaan met die strip (mits je geen pil hebt die halverwege de maand verandert van samenstelling). Daarna pak je de volgende strip en maakt die helemaal af om veilig te blijven.

feliciaa

Re: Doorbraakbloeding in drukke week, stoppen met de pil of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:51

Ik zou stoppen, anders ben je alleen maar langer ongesteld.. Als je nu stopt ben je er maar weer voor een tijdje vanaf, het is nu toch al aan de gang...

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:52

Je kunt ook deze strip afmaken en daarna een stopweek inlassen. Doorslikken kan geen kwaad, maar als je toch een doorbraakbloeding hebt.. Waarom dan niet gewoon even een weekje stoppen? Soms blijf je zelfs langer doorbloeden als je door blijft slikken.

AnnaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 22:16

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Doorbraakbloeding in drukke week, stoppen met de pil of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 09:57