Ik heb sinds 13-10-'11 een Mirena spiraal, omdat ik veel last van bijwerkingen had bij de pil. Inbrengen deed weinig tot geen pijn. Echo gehad en alles zat goed, toen kreeg ik klachten, veel bloedverlies, buikpijn.... terug op controle geweest, weer een echo gehad en alles zat alsnog goed. Zou een week of 2 geleden nog een na-controle hebben maar ze zeiden; "We hebben al 2 keer gekeken of dat de Mirena spiraal goed zat en dat was het geval dus het lijkt me niet nodig, als je de klachten blijft houden is je lichaam de spiraal misschien aan het afstoten, en dan moet je terug komen." Mijn klachten gingen weg, mijn 'menstruatie' bleef uit, zoals ze al hadden gezegd. Soms een paar druppeltjes dan maar oke. Nu heb ik ongeveer 2 weken last van, 's morgens misselijk, buikpijn, krampen, vermoeidheid, hoofdpijn, last van mijn ogen, vaak plassen, vaak stemmingswisselingen, harde en opgezette buik, voor en na het eten misselijk, ik vloei een beetje rosige 'slijm' (lekker praatje
) en pijnlijke borsten. Mijn vraag is, zou ik misschien zwanger kunnen zijn? Ik lees op internet veel reacties van mensen die wél zwanger zijn geworden door de Mirena spiraal heen.... Ik ga morgen of woensdag naar de dokter toe....Groetjes.