wie heeft nog meer zijn ogen gelaserd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

keona

wie heeft nog meer zijn ogen gelaserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 14:38

ik heb vrijdag mijn ogen laten laseren.
ik heb de lasek behandeling gedaan met wavefront.
ik kon kiezen uit 2 behandelingen met mijn ogen,warom de behandeling van het lesak en wavefront omdat dit 500,- goedkoper was.
wel was het dus zo dat je bij mijn behandeling 1 week last kon hebben,e bij de andere behandeling maar 1dag.ik ben erg blij met mijn keuze,omdat ik eigenlijk nergens last van heb gehad.geen tranende ogen geen pijn,en ook geen bloed uitstortingen in mijn oog.
sinds vandaag kan ik ook normaal mijn ogen openen,gister en eergister was het dag ligt erg scherp voor me en kreeg ik ze maar klein beetje open,en zag wazig.vandaag gaat het heel goed,kan al redelijk goed zien en krijg mijn ogen goed open.
morgen moet ik terug want dan halen zede bescherm lens van mijn oog.ben benieuwd hoe mijn zicht dan al weer verbeterd is.
ik had trouwends geen hoge sterkte maar wel een hoge cilinder aan beide ogen.
ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen,mensen die vragen hebben stel ze gerust,ook zou ik graag ervaingenhoren van andere die hebben gelaserd.

Autumnn

Re: wie heeft nog meer zijn ogen gelaserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:41

Zelf heb ik lenzen, maar ik ken er totaal niet meer overweg.
Weet jij of dit verzekerd wordt?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 14:43

ik ben cz verzekerd jongeren pakket en ik krijg 100,- terug niet erg veel.
maar het laseren kan waar ik geweest ben vanaf 595,- per oog ligt aan de sterkte en aan bv silinders in je oog.ik was een hoop meer kwijt per oog helaas.
dus het hele bedrag zal niet vergoed gaan wordn,maar misschien even kijken in je polis of je verzekering bellen,om te vragen wat je terug krijgt
Lizzyy schreef:

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:47

keona schreef:
ik ben cz verzekerd jongeren pakket en ik krijg 100,- terug niet erg veel.
maar het laseren kan waar ik geweest ben vanaf 595,- per oog ligt aan de sterkte en aan bv silinders in je oog.ik was een hoop meer kwijt per oog helaas.
dus het hele bedrag zal niet vergoed gaan wordn,maar misschien even kijken in je polis of je verzekering bellen,om te vragen wat je terug krijgt
Lizzyy schreef:

Okee, ik heb links -1,5 en rechts 2,5
Links heb ik een cilinder.
Ik wil het zelf wel erg graag, maar ik ben echt als de dood dat er wat mis gaat..

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 14:50

Ik zou het ook graag willen, maar t viel me op dat alle dokters en of behandelaars die hebben gewoon allemaal brillen terwijl ze wel bij de patienten de ogen laseren. Ik had gehoord dat het is omdat niemand weet hoe het gaat op de lange termijn.

Kan je als je opnieuw slechter gaan zien nog een keer gelasserd worden?

Ik vind het gewoon te eng om het te laten doen, t zijn toch je ogen en je hebt er maar 2 en dat is onvervangbaar.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 14:54

ja je kan nog eens laseren,want sommige sterktes moeten in 2 x gedaan worden.
ik bn helemaal niet bang geweest,ook het risico dat wat mis gaat niet(omdat ze nu al een hele tijd aan het laseren zijn).ik ben echt niet iemand voor een bril deed hem nooit op terwijl ik slecht zag.ik ben erg blij dt ik het gedaan heb,ben benieuwd naar het resultaat als dadelijk alles god genezen is.ik kan nu al weer computeren(haha).
ik vond het ook niet eng was zo gebeurt,zou het zo weer doen.dus als ik bv over x aantal jaren weer slechter zou aan zien ,dan ga ik weer laseren