Ik werd vanmorgen misselijk wakkerr... en raad het eens.... buikgriep,, had zin om vandaag leuke dingen te gaan doen met me paard, nu moet ik op de bank liggen.. grr. gelukkig heb ik nog bijna 2 weken vakantie!
Hier iemand met een longontsteking. Ben er helemaal zat van (loop er al sinds begin december mee, en eergister bleek de longontsteking nog niet over te zijn..).
Ik was dinsdag ziek geworden, 40 graden koorst en keelontsteking. Ben gelukkig wel beter maar nu een zeer vervelende verkoudheid, dus de kerst maak ik gelukkig wel 'gezond' mee.
Ik ben ook niet echt lekker. Gister ging het prima, maar wel veel gegeten. Misschien iets te veel. Heb heel de nacht kortademig geslapen en daardoor ben ik echt heel suf wakker geworden. Jammer, vooral nu met de feestdagen.
donderdag begonnen heb echt denk ik wel 40 x naar de wc gemoeten om van voor en van achter iest te doen was in 1 nacht 2,5 kilo kwijt ben nu nog niet 100% beter maar ga door kan de mensen niet teleur stellen waar ik heen ging
Allebei mn zusjes zijn ziek... Hopen dat ik het niet krijg, maar dat hoopt iedereen
Sonraffie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-11 17:01
Nou, met mij gaat het tot nu redelijk goed, geef niet meer over sinds gisteravond, heb vandaag 2 broodjes kaas gegeten,, was vanmorgen nog draaierig en misselijk,, maar ben vanmiddag even naar paardlieff geweest, en nu voel ik me redelijk goed!