ervaringen endometriose?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammielola13

ervaringen endometriose?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 12:26

hoi!

omdat ik in januari een kijkoperatie krijg om te kijken of ik echt endometriose heb,
wou ik toch wel weten wat de ervaringen zijn qua medicatie en wat je er nog meer tegen doet. (ook met operaties bv)
ik zit er best tegenop..

iemand ? :)

ruitje

Re: ervaringen endometriose?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 12:33

Ik ken iemand die er ervaring mee heeft, die kan niet op of neer tijdens haar menstruatie.
Ze heeft er later nog een longembolie bij gekregen en toen zijn ze wat dingen gaan lezen op internet, blijkt dat in Amerika er veel rechtzaken lopen omdat een bepaald anticonceptiemiddel in verband wordt gebracht met dit soort zaken.
Of dit echt waar is weet ik niet, maar het feit dat er rechtzaken lopen in Amerika en er hier niets over gezegd word vind ik wel vreemd.
Ik weet niet welke anticonceptie jij hebt:) ?

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 12:35

ruitje schreef:
Ik ken iemand die er ervaring mee heeft, die kan niet op of neer tijdens haar menstruatie.
Ze heeft er later nog een longembolie bij gekregen en toen zijn ze wat dingen gaan lezen op internet, blijkt dat in Amerika er veel rechtzaken lopen omdat een bepaald anticonceptiemiddel in verband wordt gebracht met dit soort zaken.
Of dit echt waar is weet ik niet, maar het feit dat er rechtzaken lopen in Amerika en er hier niets over gezegd word vind ik wel vreemd.
Ik weet niet welke anticonceptie jij hebt:) ?

hmm apart ja! #)
nee ik gebruik niks :)

DenK4ever

Re: ervaringen endometriose?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 12:38