bedankt voor het lezen in ieder geval

Vrijdag 23 december 2011, ik had precies een jaar en drie maanden met mn vriend. Mijn vriend, waar ik zo gek op ben en met wie ik oud wil worden.
Die vrijdag heb ik mijn relatie met de liefste jongen kapot gemaakt, wat al bijna een half jaar duurde, maar vrijdag was de grens.
Ik heb het afgelopen half jaar, sinds het begin van de herfst, een erge dip, voel me nutteloos, chagerijnig en moe.
Dit heb ik afgereageerd op mijn omgeving, mijn vriendin, mn ouders maar vooral mn vriend.. wat heb ik daar een spijt van!
Ik heb letterlijk mijn eigen relatie kapot gemaakt. Door te laat actie te ondernemen, te bang te zijn voor de sticker 'depressief'.
Het waren maar kleine dingen, maar we hebben de afgelopen weken meer ruzie en gechagerijn gehad dan lol en liefde met elkaar..
Dit wou ik niet, echt niet. Ik hou van hem en ik wil m niet kwijt.. hij heeft me zo vaak nog een laatste kans gegeven.
Had ik maar eerder actie ondernomen, maar dat durfde ik niet, ik wou niet toegeven dat ik depressief was.. maar had ik dat maar gedaan,
dan had ik nu mijn lieve vriend nog gehad.
Ik heb vrijdagavond toen hij weg was met mn moeder gepraat, wat ik nauwelijks doe.
Die vertelde me iets nieuws, als ik dat had geweten had ik al veel eerder actie ondernomen..
Namelijk dat mijn oma depressief was, mijn vader pillen slikt hiertegen en mijn zus heeft vrijdagavond ook vertelt dat ze natuurlijke
pillen slikt, 5 HTP. Die heeft ze zaterdag, heel lief, voor me gekocht en hier gebracht. Daar heb ik er gister 1 van genomen.
Ik weet nu niet meer wat ik moet.. dinsdag ga ik de huisarts bellen voor een afspraak. Dan wil ik kijken wat de mogelijkheden zijn,
lichttherapie, chemische pillen of deze pillen doorslikken, misschien wel naar een psycholoog. Ik wil er zo veel aan doen, ik maak mezelf
en mijn omgeving kapot als ik zo doorga. Zonder hulp kom ik er nu niet meer uit. Ik heb een winterdepressie..
Maar mijn vriend wil t niet meer, hij is er klaar mee.. Hij houd niet meer van me zoals hij heeft gedaan aan het begin, hij hield van mn eerlijke
lach, mijn stralende ogen, mijn plezier in het leven. Die heeft hij al een tijd niet meer gezien.. Ik had zo gehoopt dat hij er voor me zou zijn
nu ik deze oplossing met beide handen aan ga pakken en er heel hard voor ga werken.
Maar hij vind het geen garantie, hij wil niet weer zo'n situatie over een maand.. ik heb mijn laatste kans gehad.
Als ik verander en weer de oude word waar hij zo verliefd op was wil hij er misschien weer mee beginnen.
Maar ik heb m nodig, ik haal zoveel rust uit het bij hem zijn, hem een kus geven, tegen m aan in slaap vallen.. dat kan nu niet meer.
Ik wil m echt niet kwijt.. en ik wil zo hard mn best doen, ook om hem terug te krijgen.
Maar hij begrijpt me niet, hij begrijpt niet wat depressief betekend.. Hij begrijpt niet waarom ik zo deed, dat ik dat niet wou..
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit topic open, gewoon omdat ik het even van me af moet schrijven..
Ik wil gewoon zo graag mn vriend terug, ik hou van hem..