Ik ben Julie, 28 jaar en zwaarder dan goed voor me is. Daarom ben ik eind januari 2011 begonnen met een afvalrace. Het plan was niet meer snoepen, geen mayonaise meer en vooral veel meer bewegen. Verder mocht ik gewoon alles eten (wel een beetje opletten met vet enzo). Dat is heel goed gegaan. Eind juli 2011 was ik 22,1 kilo afgevallen. Ik besloot om een tijdje pauze te houden, omdat ik het even genoeg vond, maar wilde daarna nog zeker 15 kilo afvallen.
Het is nu december 2011 en ik heb besloten om de draad weer op te pakken en keihard door te gaan met lijnen (ben gelukkig maar een klein beetje aangekomen
). Nou heb ik in een aantal afvaltopics gezeten hier, maar word er zo moe van dat er meiden tussen zitten die 62 kilo wegen en zich druk maken over die 3 ons te veel. Terwijl het bij mij echt om heel veel kilo;s gaat. Dat is hun goed recht en zij mogen ook een topic hebben, alleen ik kan daar mijn motivatie niet in vinden, dus ben ik hier op zoek naar wat ‘dikkere’ bokkers, die ook meer dan een kilootje of 2 af willen vallen… Hoop hier mensen te vinden die met mij mee willen doen de komende tijd, zodat we met elkaar er een goede strijd van kunnen maken…
Huiskamertopic!
[HK] Wij houden het niet voor gezien, voor een kilootje of -10

Daar moet nog wat vanaf?