Maandag avond begon de buikpijn, maar lekker vroeg naar bedje toe.
Maandag nacht werd ik wakker van de pijn, papa uit zijn bed gehaald. Maar die kon er natuurlijk ook vrij weinig aan doen. Ik dacht dat het van het eten kwam ofso, dus op de een of andere manier toch weer in slaap gevallen. Dinsdag ochtend gewoon omgekleed en toch naar school gegaan.Ik heb dit schooljaar al vrij veel uren gemist dus ik wilde niet nog meer uren missen. Ik had de eerste twee uur gym, dus wel mijn leraar even gezegd dat ik erge last had van mijn buik. Bij de eerste vijf minuten dat ik in de gymzaal was, kreeg ik enorme steken in mijn rechter onderbuik. School heeft mijn vader gebelt, en meteen door naar de huisarts. Die stuurde me vrijwel meteen door naar de spoedeisende hulp. Daar weer heel veel onderzoeken en testjes. Op de echo konden ze niet zien, en een ct scan maken ze niet bij kinderen (ben 14). Maar omdat het klinisch gezien zoveel op een blindendarm ontsteking leek, toch opereren. Ik moest wel op de volwassem afdeling liggen, want de kinderafdeling was vol. (of ze moesten me helemaal naar nijmegen brengen) Rond 5 uur werd ik naar de operatie kamer gebracht, en gelukkig werkten de narcose heel snel.
Toen ik wakker werd was ik net een klein kind van 4
Heb volges mij de hele uitslaapkamer bij elkaar gegild dat ik mijn papa en mama en wou
En ik ging kapot van de pijn. $ spuiten morfine erin, en ik kalmeerde een beetje
Ik heb tot gisteravond in het ziekenhuis gelegen met enorme pijn. Sinds gistere ben ik thuis, maar nogsteeds enorme pijn. Ik heb nu drie kleine wondjes op mijn onderbuik, maar als het goed is gaan die helemaal weg
maar toch!
Het eten smaakten gelukkig wel gewoon!
Toen ik op m'n paard wilde klimmen begreep ik haar.
) en die was al zo ontstoken dat ze een enorme snee moesten maken, bij elkaar issie zxo'n 20 cm lang en aan de bovenkant heel breed, hij loopt dan ook in een J-vorm en kom boven elk bikinibroekje enzo uit
dat is kl*te zeg ! Mijn 3 wondjes zijn nu al byna niet meer zichtbaar