Goeie zwarte schoenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

Goeie zwarte schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 10:56

Voor volgende maand ben ik op zoek naar de goeie stel zwarte schoenen.

De laatse weken en de komende weken heb ik een 8 uur dienst per dag met een uitstel van een half uur.
Aangezien ik in de keuken werkt is het een hoop heen en weer lopen en staan.
Aan het einde van de dag heb ik dan ook letterlijk van die knikende knieën en heb ik last bij mij gewricht net boven mijn voet.
Dus alles duid aan van slechte schoenen.

Ik ben benieuwd of jullie enige aanraders heb en of ervaring heb met bepaalde schoenen om er lang mee te kunnen lopen.

Niet met de meiden schoenen komen, ben een jongen;).

LynnDenise

Re: Goeie zwarte schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 10:59

Aangezien je in een keuken werkt, moet je ook stalen neuzen hebben?!
Anders had ik toch een sportschoen met wat lucht (nike air) aangeraden, op andere schoenen kan ik ook niet heel de dag staan.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:00

Ik werk af en toe in de bediening en heb daar zwarte ecco-schoenen voor. Het was ff wennen vanwege het voetbed wat er in zit, maar ik heb bijna nooit meer zere voeten van het lopen/staan. Ik geloof dat ik ze bij Ziengs vandaan had op de grote houtstraat, maar er zit ook ergens een ecco-winkel zelf. Nadeel is alleen wel dat ze vrij prijzig zijn. Bij ons lopen ze alleen in de keuken met stalen neuzen maar ik heb geen idee waar die vandaan komen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:01

Je zou ook kunnen kijken naar steunzolen :) Die worden speciaal aangepast aan jouw voeten en verbeteren de stand indien dat nodig is, zodat je pijnvrij kunt werken

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 11:02

@t Teszzz Ik zal daar wel een keer een kijkje nemen grote houtstraat is ook aardig in de buurt.
En ik mag inderdaad geen sportschoenen aan hebben anders was de oplossing wel makelijk.

Over de steunzool, ligt dat ook niet aan wat voor onderkant je hebt van je schoen?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:03

kensha schreef:
@t Teszzz Ik zal daar wel een keer een kijkje nemen grote houtstraat is ook aardig in de buurt.
En ik mag inderdaad geen sportschoenen aan hebben anders was de oplossing wel makelijk.

Over de steunzool, ligt dat ook niet aan wat voor onderkant je hebt van je schoen?

Ik weet niet goed of ik je vraag snap? Bij steunzolen is het wel van belang dat je ook stevige schoenen draagt
Als je ze in slechte schoenen stopt, zonder ondersteuning, zijn het niet ineens goede schoenen :n

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:04

Ik werk erg graag op m'n Ariat schoenen. Die hebben een fijn voetbed en je staat er goed rechtop in. Heb echt veel verschil gemerkt met hoe m'n voeten voelen na een dag werken op m'n Adidas-gympies ^^

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 11:04

De ecco winkel zit geloof ik op de barteljorisstraat maar daar ben ik zelf niet geweest dus geen idee hoeveel keuze ze daar hebben. Uitverkoop begint wel rond deze tijd dus misschien heb je daar of bij ziengs mazzel :)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 11:06

Daarom ben ik ook voor rond deze tijd (eind deze maand) aan het nakijken en aangezien ik best wel een vette salaris krijgt is het dus een mooie optie.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:32

Kisten, dan kun je ook een zooltje inleggen naar je wens.

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:34

Corelli schreef:
kensha schreef:

Ik weet niet goed of ik je vraag snap? Bij steunzolen is het wel van belang dat je ook stevige schoenen draagt
Als je ze in slechte schoenen stopt, zonder ondersteuning, zijn het niet ineens goede schoenen :n

Als je last hebt bij het lopen, duidt dat op slechte schoenen of voeten.

Ik heb zelf ook steunzolen en ik kan niet meer zonder. Het nadeel is wel dat je niet alle schoenen kunt kopen, want de zolen moeten er goed in passen. En altijd stevige schoenen met een 'niet in te deuken' achterkant.

Gewoon even bij de schoenenwinkel kijken? Simpele zwarte sneakers?

BRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:36

Blundstone!
Ik werk in de zorg en draai dan ook lange diensten waarin ik veel moet lopen/staan, dat doe ik al jaren op
mijn Blundstones en ik heb nooit pijn aan mijn voeten.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:40

Er zijn ook winkels waar je werkkleding kan kopen, waarschijnlijk hebben ze ook goede werkschoenen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:41

Laura_x_ schreef:
Gewoon even bij de schoenenwinkel kijken? Simpele zwarte sneakers?

Voorwaarde voor goede schoenen voor steunzolen is ook dat je de zool niet kunt buigen en dat is bij de meeste sneakers wel het geval
Let daar dus op, mocht het zo ver komen