Verkouden en last van kaak, combinatie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Verkouden en last van kaak, combinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 10:17

Hoi hoi!

Ik ben nu een klein weekje verkouden, en mijn linkerkaak doet een beetje zeer met bepaalde bewegingen.
Als ik mijn mond ver open doe dan doet het zeer bij mijn oren.
Zelf ben ik nu gigantisch verkouden en mijn moeder zei dat het best een combinatie van verkoudheid kan zijn.
Klopt dit :)?

Liefs

kohtje

Re: Verkouden en last van kaak, combinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:18

Ja dat klopt. Bijholte onsteking. Ik heb het vaak zo erg gehad dat ik niet eens kon liggen.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 10:20

ja klinkt mij bekend in de oren! Neus/keel/oren zijn met elkaar verbonden dus vandaar dat het zeer kan gaan doen. Ik krijg dan vaak ook een soort van kiespijn, zo'n zeurend gevoel in je kaken.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-11 10:24

Ilsemarie schreef:
ja klinkt mij bekend in de oren! Neus/keel/oren zijn met elkaar verbonden dus vandaar dat het zeer kan gaan doen. Ik krijg dan vaak ook een soort van kiespijn, zo'n zeurend gevoel in je kaken.

Jaa, en dan met kauwen.
Danku voor het snelle antwoord :)!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:24

Dit heb ik ook altijd als ik verkouden ben, doet zon pijn. Wat bij mij helpt is een neusspray van A.Vogel. Er is er een die speciaal ook voor bijholtes werkt, en bij mijn helpt het. Tis niet goedkoop, geloof 5 euro voor zon flesje. Maar je kan het altijd proberen.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:26

Ik heb het laatst nog gehad, is uit zichzelf weggegaan bij mij.

pheebs1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:19

Volgens mij heb ik zoiets begin dit jaar gehad, was eerst snikverkouden en grieperig. Toen niet genoeg uitgerust, en een dikke terugval gehad, met de verschijnselen die jij noemt als gevolg. Ik had opgezwollen klieren en een beginnende keelontsteking, mijn opgezwollen klieren duwde toen op een spier die naar je oor gaat. Met als gevolg: Kermend van de pijn liggen, (bijna) niet kunnen slikken, niks kunnen eten voor meer dan een week...
Als het erger wordt zou ik zeggen: Snel naar de dokter! (Ik was er met antibiotica na een 1.5week vanaf!) :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 22:22

Bekend probleem, heb het meestal als ik snot verkouden ben. Ik zit nu wel aan de antibiotica, maar t is al meer dan 1,5 maand aan de gang en het is overgeslagen op mijn longen (en dat is gevaarlijk voor mij)

Goed uitrusten! Lekker vroeg op bed etc. Heel veel beterschap en succes met sponsoring van de zakdoekjes fabriek :P

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 03:02

Antibiotica zou ik zelf niet zo snel gaan halen (had het t zelfde jaar al eens gebruikt, en dan heb je kans dat de medicijnen niet meer werken). Als het goed is gaat het vanzelf over. Zuivelproducten laten staan. Goed stomen met van die speciale capsules, of gewoon boven een bak warm water hangen met een handdoek. Bij mij was het na 6 weken pas over. Ik slikte wel iedere dag een paar keer paracetamol tegen de hoofdpijn, en spierpijn.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 09:07