zie mijn vriend sinds 2 weken vanavond weer en nu ben ik opgestaan met een pijnlijke mondhoek. Dacht eerst dat ik hem had gescheurd oid omdat mijn lippen de afgelopen dagen nogal schraal waren. Toen ik in de spiegel keek was het bij mijn mondhoek een rood vlekje. Het jeukt/tintelt/brand niet (koortslipverschijnselen toch?) daar heb ik dus geen last van. Ik heb ook niet echt last van blaasjes. Het enige wat er wel zit zijn witte bultjes/puntjes. Maar die heb ik ook op mijn kin/andere mondhoek. In deze mondhoek zijn het er nu wel een heel stuk meer en lijken ook wel groter. Ik dacht eigenlijk dat het mee eters waren (heb je blijkbaar ook witte van, dat zijn gesloten talg bultjes ofzo) maar twijfel nu toch een beetje...
Ik heb er dus eigenlijk geen last van maar je ziet het wel, het is maar een klein plekje maar dan nog.
Zal dit een koortslip zijn of zijn dit de 1e verschijnselen?
Heb nog nooit een koortslip gehad dus ook geen ervaring?!
Iemand tips/adviezen.. ga het strakjes maar wel tegen me vriend zeggen, baal wel want kan hem nu niet meteen om de nek vliegen mocht het er wel een zijn en met de seks etc moeten we ook allemaal rekening gaan houden
bah! Niet tof... maar okémisschien word ik wat wijzer van jullie adviezen of ervaringen met een koortslip!
Edit; Moet je met douchen ook allemaal opletten dat je 2 verschillende handdoeken etc pakt? Ik doe dan wel eerst de recht van mijn lichaam en daarna mijn gezicht en gooi dan de handdoek in de was, dat is toch wel oke?
Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen want maak me er nogal druk om, en ben best verdrietig dat ik na twee weken mijn vriend zometeen niet eens kan kussen of seks hebben.