3,5 week geleden ben ik goed onderuit gegaan over een gladde vloer, en na een nachtje niet-slapen van de pijn ben ik de volgende ochtend maar naar de dokter geweest. Polsje zwol nogal op en het resultaat was dan ook (geheel niet onverwachts) een gebroken pols. Of nouja, heel officieel is het volgens mij een gebroken hand. Piepklein breukje (foto in link voor de geinteresseerden hahaha
)Sinds donderdag ben ik uit het gips. Heeft er 3 weken om gezeten. Mevrouw de gipsmeester vond het ook wat kort, begreep er niet veel van, maargoed (om even haar woorden te gebruiken) "het zal wel, er staat 3 weken dus ik haal het er wel gewoon af.."
ik vind het zo raar dat er nog steeds een bult op m'n pols zit.. Misschien is het wel normaal hoor, zoveel ervaring heb ik gelukkig niet met breuken, maar in het ziekenhuis heeft er niemand naar gekeken
Mocht ik er echt vet veel last van blijven houden bel ik wel ff met de poli maar voor hetzelfde geldt is het gewoon normaal dus dan hoef ik niet te bellen natuurlijk

Zij is gek!
Echt dom, tuurlijk mag dat niet!
Maar nu wel.
Dat niet kunnen buigen herken ik heel erg hahaha vreselijk onhandig
Toch maar ff de fysio raadplegen dus
Zit volgens mij in mn pakket ja, ff nakijken
Ben allang blij dat dat gips er af is, nu pas ik tenminste weer in m'n kleren