Ik heb al twee maanden last van mijn keel, moeheid en pijnlijke klieren in de hals. Ben al twee keer naar de huisarts geweest. De eerste keer heb ik een diclofenackuur gehad en de tweede keer een antibioticakuur en bloed laten prikken waaronder op Pfeiffer, maar bloedwaarden waren allemaal goed. Ik hoef van de huisarts nu niet meer terug te komen, maar het zit me niet lekker. Beide kuren zijn niet aangeslagen. Heb in het verleden al Pfeiffer gehad en het lijkt er erg op, maar dat is het nu dus niet. Weet iemand wat het wel kan zijn? Ik wil het nog een maand aankijken en dan teruggaan en een verwijzing naar de KNO-arts eisen, maar misschien heeft iemand hier een idee?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-12-11 12:59
Misschien laten prikken op toxoplasmose? Ik heb toxoplasmose gehad en het uitte zich bij ook in klierkoorts, moe, koortsaanvallen.
Ik heb precies hetzelfde, maar ik heb er nu een maand last van. 2 x naar de dokter geweest, eerst zo'n pufje gekregen en toen een antibioticakuur, hielp allebei en de bloedwaarden na het bloedprikken waren ook helemaal goed. weet niet zo goed wat ik ermee moet, ik word er vooral gek van dat ik steeds zoveel moet hoesten. ik volg dit dus even want ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet.