Al sinds mijn 13e staat één hoektand van m'n bovengebit iets naar voren. Ik kreeg toen al het advies van mijn tandarts om eens naar een orthodonist te gaan, maar ik moest er niks van hebben. Ik een beugel? No way!
Had ik het maar wel gedaan.. Ik zou er nu dolgraag iets aan laten doen, omdat ik simpelweg mijn lach gewoon niet mooi vind. Als ik moet lachen, verstop ik altijd automatisch mijn mond met mijn hand. Heel erg is het niet (veel mensen valt het niet eens op), maar ik zie het zelf natuurlijk wel en dat maakt me onzeker.
Wat kan ik hieraan laten doen? Ja, een beugel nemen is logisch, maar kan ik dit ook laten oplossen met een nachtbeugel o.i.d.? Mijn gebit staat namelijk voor de rest wel volledig recht. Of moet ik echt een slotjesbeugel nemen voor bijvoorbeeld een jaar lang? Het liefst zou ik nog zo'n onzichtbare beugel willen, maar dat is volgens mij rete duur..
Hoop dat iemand ervaring heeft met iets soortgelijks

Alvast bedankt!
Liefs Michelle
elastiekjes voor kerst! Haha. Ik heb hem gewoon wat extra op laten vallen, zien mensen gelijk dat het slotjes zijn, kijken ze me niet zo raar aan van: 'huh' wat heb jij nou in je mond zitten. Echt 0,0 problemen mee gehad