Snee onder teen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AxS136

Snee onder teen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 14:44

Mijn excuses voor de mensen waarvan ik de eetlust heb bederft.

Hallo mede-Bokker's.

Ik heb een probleempje , een vervelend probleempje in de vorm van een snee onder mijn teen. De snee zit onder mijn grote teen, op het punt waar je je teen kan bewegen.

Vorig jaar had ik er ook last van , was toen vrij erg. Kon er alleen met pijn op lopen. Heb de dokter er toen ook goed mee lastig gevallen, dacht eerst aan-zwemmer's exceem , dit was het niet volgens de dokter.ben eigenwijs geweest , en toch zwemmer's exceem cremepjes gehaald. Tot grote verassing hielp dit niet. Daarna heb ik de dokter er weer mee lastig gevallen, omdat het groter werd.

Hij kwam tot de conclusie dat er geen infectie of schimmel is waarschijnlijk. De wond is diep, maar wel mooi schoon, en er komt ook geen vocht of wat dan ook uit. Ook heeft het heel lang lees hele winter geduurd voor dat de wond dicht was. De dokter heeft het een keer gelijmd maar het is gewoon weer open gegaan.

De dokter weet niet wat het is, en hij is er heilig van overtuigd dat het wel weer verdwijnt.

Wie O wie weet wat dit eventueel zou kunnen zijn.

Lottie84

Re: Snee onder teen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:48

Ik denk meteen aan een schimmel!! Een vriend van mij had precies hetzelfde! Het zal moeten helen, daarna dagelijks antischimmelcreme tussen en onder tenen en voet smeren. Voeten ook zoveel mogelijk laten ademen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:10

Hee, ik heb precies hetzelfde! Bij 2 tenen overigens. De pedicure zei dat het geen schimmel was, want daar dacht ik ook aan...
Ik lees ff mee! Het kan echt goed pijnlijk zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:16

Schimmel kan 't dan ook gewoon zijn, HA hebben ook niet altijd gelijk :Y)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:15

Onbehandelde schimmel geeft zulke kloven.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:23

Hoelang zou je dan moeten behandelen? Ik heb een tijdje daktarin creme gebruikt maar heeft geen verschil gegeven.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:26

Nee werkt inderdaad niet. Probeer eens een andere creme, bijvoorbeleld miconazolnitraat. (via huisarts )

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:26

Die heb ik nog wel liggen volgens mij. Zal eens gaan zoeken.