hoihoi! 
Ik heb jammer genoeg ook ervaring met operaties van de voorste kruisbanden. Toevallig in beide knieen. In me linker knie heb ik een donorpees gekregen, ik was te jong, en me pezen waren te flexibel, om me eigen hamstring te gebruiken. In me rechter knie wel me eigen hamstring gebruikt.
In omgeving veel mensen bij wie het perfect is gegaan, gewoon na 6-9 maand revalidatie weer helemaal op de been, alles weer kunnen etc. Het is echt luisteren naar de fysiotherapeut. Alles doen wat zij zeggen, vooral aan het begin niet overbelasten. Laat de pees goed rusten en de kans geven om aan te hechten, want die schroeven waarmee ze vastgezet worden zijn oplosbaar. Na een jaar(wat mij verteld werd) zullen die geheel opgelost zijn.
Wat ik erg kan aanraden is om momenteel veel te gaan trainen. Weet niet of dat ook als advies is gegeven? Het is belangrijk zo sterk mogelijke spieren te hebben als je de operatie in gaat, dan is de revalidatie makkelijker, omdat je nog veel kracht hebt.
Helaas is het bij mij niet goed gegaan, met de revalidatie. Ik ben in maart 2010 geopereerd, en moet toevallig weer naar huisarts/ziekenhuis omdat het nog steeds niet goed zit. Ik heb in deze tijd enkele keer op t paard gezeten, maar voor mij is het onbegonnen werk. Teveel pijn, en teveel moeite. Ik hoop dat het voor jou anders wordt, ga er wel vanuit (ik ben voor de rest ook nogal een kneusje:P). Het eerste half jaar van de revalidatie ging van een leien dakje, 2 keer in de week fysiotherapie, ging super. In september moest ik weer beginnen op de uni, en toen heb k geen fysio meer gehad, en dat is niet goed geweest. Ik had eigenlijk gewoon 9 maand tot een jaar fysio therapie moeten hebben, maarja, niet gedaan dus. En daar draag ik nu gevolgen van.
Voor vragen etc mag je altijd pb'en.
Ik moet nu even weg, maar ik kan altijd nog uitgebreider antwoord geven op vragen enz, roept u maar!