Wie snapt dit? (uitslagen bloed)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Wie snapt dit? (uitslagen bloed)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 20:20

Hoihoi bokkers,

Ik heb vorige week woensdag bloed laten prikken, en vandaag heb ik een kopie gehaald van de uitslagen bij de huisarts. Nou heb ik geen uitleg gekregen omdat mijn Internist dat moet doen en die kan niet eerder dan 30 Januarie ^)

Maargoed dat is geen probleem, er is bloedgeprikt om het een en ander te controleren, verder niet.

Nou zit ik een beetje te kijken op het papier en er viel me wat op. Bij sommige uitslagen staat een datum die al meer dan een jaar geleden is? >;)
Weet iemand hoe dat kan? Zijn dat dan oude uitslagen of toch die van de laatste keer? Ik snap er niks van :x

Afbeelding
Afbeelding

Ik hoef dus geen uitleg over de uitslag, mag wel als je je verveeld ( :+ ), maar vraag me af welke uitslagen nou van deze keer zijn? Dan kan ik namelijk ook kijken op m'n andere papier met oudere uitslagen wat er veranderd is (Is trouwens een ander papier, staat gewoon maar 1 rij op inplaats van 3 met verschillende datums enzo := )

Alvast bedankt!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:25

Dat zijn waardes om te vergelijken of er dingen veranderd zijn in je bloed lijkt mij :) Ik ga nog eens verder bestuderen ;)

Als ik het zo een beetje lees zijn je kreat en je albumine wat laag, en je hb is keurig (hoger dan de vorige keren, toen was ie eerder wat aan de lage kant.

Iris82

Re: Wie snapt dit? (uitslagen bloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:27

Die zijn gewoon van de laatste keer dat ze ooit gemeten zijn.
Afgelopen keer is er dus maar op 5 dingen getest. :)

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:36

niet zo moeilijk toch. de waardes met 29-11 en 30-11 zijn de laatste. de rest zijn van vorige bloedtesten om te vergelijken. ze hebben nu maar 5 dingen getest.

- bloedgroep
- HB
- M.C.V.
- foliumzuur
- vit. B.12

Tiggs

Re: Wie snapt dit? (uitslagen bloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:47

Wat denk je zelf? Dat uitslagen met een 2010-datum recent zijn??

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 21:27

Tiggs schreef:
Wat denk je zelf? Dat uitslagen met een 2010-datum recent zijn??

Tuurlijk, kan toch? :+ Nee, dat bedoel ik niet ;)

Bedankt voor de andwoorden :) Raar dat er dan maar 5 dingen getest zijn... het zouden er meer moeten zijn, maargoed moet binnenkort toch weer bloedprikken dus dan maar even vragen. Naja kan morgen ook even vragen of dit papier klopt...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:34