[MW] duizelig en nog veel meer.
Ik was heel veel duizelig en heel beroerd.
Donderdag hoefde ik een halve dag te werken dus heb daarvoor de dokter gebeld voor een afspraak.
Helaas werd ik donderdagavond helemaal niet lekker en kreeg hartkloppingen enzovoort.
Dus dokterpost gebeld en naar toe gegaan.
Daar weggestuurd met de mededeling hyperventilatie.
In de ochtend naar mijn huisartsen praktijk gegaan en daar helemaal onderzocht.
Niks te vinden.
was ik lekker vrij van werk en naar paardje gegaan (met iemand met de auto meegereden).
Ik had voor in de avond ook nog een afspraak staan en deze heb ik afgebeld omdat ik weer niet lekker werd.
Zaterdag wilde ik in de middag naar huis en ben niet verder gekomen als de flat uit en de staart door.
Ik kon het niet en ben terug naar huis gegaan waar mijn vader zo vriendelijk was om even mee te rijden naar het paard met de auto.
De rest van de dag thuis en op de bank gelegen.
Zondag een beetje geholpen met de kerstboom op tuigen (5 ballen misschien ?)
En weer op de bank gekropen.
Ineens werd ik weer helemaal niet lekker en weer met spoed naar de huisartsenpost.
Niks te vinden rustig aan
Maarja waar onderzoeken ze nou op ? hart en longen ? maar een lichaam bestaat toch uit meer ?
Vandaag weer een arts hier over de vloer gehad en weer allemaal onderzoeken, steeds de zelfde.
Maar na het feit dat ik zeker 5 kilo ben afgevallen in 5 dagen luisterd niemand ?
Nu mag ik morgen eindelijk bloedprikken en de uitslag is donderdag pas bekend !!!!
Hallo donderdag
Volgens mij snapt niemand dat ik elke dag rotter en rotter word en inmiddels niks meer kan dan op de bank liggen.
Deze broek is 3 weken oud en zat prima.
Inmiddels trek ik hem zonder open maken van mijn kont af.
Ik moest het allemaal even van mij afschrijven.