Ozon tandheelkunde wie heeft er ervaring mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

skyline

Ozon tandheelkunde wie heeft er ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 22:12

Ik heb een enorme hekel aan de tandarts ga er ook het liefst niet heen .
Toen las ik laats iets over ozon tandzorg dat door ozon spul gaatjes etc kon beschrijden zonder te boren wat je tand dus ook verzwakt . Ik ben dus benieuwd of mensen hier op bokt hier mee ervaring hebben het lijkt mij dus ideaal als het zou werken.
Op google vind ik verschillende dingen mensen die er tevreden mee zijn maar ook mensen die het helemaal niks vinden .
Ik geloof dat het niet vergoed word door de meeste verzekeringen dus je betaald wel een hoop centjes :P

Hier is ook nog wat te vinden over wat het doet etc .
http://www.ozontandzorg.nl/

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Ozon tandheelkunde wie heeft er ervaring mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:17

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:25

Heel bijzonder... Het klinkt te mooi om waar te zijn helaas.

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:27

Maar ze hebben nu juist wel iets ontdekt wat boren onnodig maakt. Maar tegen de tijd dat de reguliere tandarts dat hier gaat gebruiken zijn we misschien 10 of 20 jaar verder.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:30

Glazuur kan niet terug komen, eenmaal weg is altijd weg. Een gaatje komt door bacterieen en deze gaatjes kunnen na het boren gevuld worden.

Heel misschien zullen de technieken over 10, 20 jaar anders zijn, maar het is nu eenmaal zoals het is..

Ik heb 1 gouden tip voor een mooi gezond gebit: 2 maal daags poetsen met een ZACHTE tandenborstel, flossen en/of stokeren op de JUISTE manier en de tandpasta die ik vaak aanraad is sensodyne :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:32

Ik ben tig jaar geleden al zoiets tegen gekomen, maar dat was alleen voor echt heel beginnende gaatjes die de tandarts nog niet eens zou vullen. Die plekjes kunnen dan zeg maar genezen ipv echte gaatjes worden. Zodra het een gaatje is die een tandarts zou vullen moet dat ook met deze methode gebeuren. Techniek werkt goed naast preventie, maar is geen vervanging van de tandartsboor.