Ik ben nu op een punt gekomen waarbij ik denk dat ik nu toch echt een paar kilo af moet vallen!
ik ben 1,76 lang en weeg 83 kilo, mijn bmi is te hoog en het is gewoon niet gezond!
Daarbij heb ik een bijna 2jarige paint die ik over een jaar in wil rijden, en dat niet met al mijn 83 kilo wil doen, dat is gewoon niet eerlijk tegenover haar.
Ik heb altijd 3 of 4 paarden per dag gereden dus hield mn gewicht redelijk in toom maar nu loopt het de spuigaten uit.
Ik werk nu in een winkel dus ben best actief qua beweging. Verder fiets ik elke dag naar mn paard (op een regenachtige dag na) dit is ongeveer 7 kilometer heen en 7 kilometer terug.
Het postuur heb ik een beetje van mn moeder ge-erft (bedankt mam
) maar die is nu 2 maanden geleden begonnen met de shakes van weightcare, en ik moet zeggen, je ziet het verschil duidelijk!Elke ochtend en middag een shake die per keer 200 kcl bevatten, dus 400 kcl in totaal, en savonds gewoon met mate eten wat de pot schaft.
Wat voor dieet is nu makkelijk vol te houden?
Zijn die shakes wel goed voor je?
En wat als je stopt met shaken, kom je dan weer net zo makkelijk aan?
Ervaring gewenst aub

gewoon om net wat kilootjes ervan af te krijgen maar wat werd ik er misselijk van
alleen lukt het me nog niet echt
) maar goed ik ben niet te zwaar maar zou me toch wat beter in mn vel voelen als er wat af ging
.