Ervaringen over iets war je wel of niet moet doen. Ervaringen van bokkers die ze laten zetten etc.
En leuke tips & tricks en ideeën.
Brand los!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JodieR schreef:@juliamaria: Daar ben ik het niet mee. eens, want doe de voorbereiding erg goed. Maar hoef als al het gel heb opgebracht bijna niet meer te vijlen. Af en toe heel iets. Maar ik breng gewoon gelijk de bolling direct goed en dan is het niet meer nodig. En nee, het ziet er niet uit als een plaknagel
) Ik zet het bij mezelf, en vind het leuk om te doen, dus ik vind het ook niet erg om elke week wat bij te werken. Dat acrylvloeistof stinkt wel enorm! Mijn hele huis komt altijd langs om te kijken of ik mezelf dood aan het maken ben of zo
Duhelo schreef:iemand ervaring met die jellies? (geen gelnagels of acryl, ligt ergewoon een dun laagje gel over je gewone nagel waardoor ze er verzorgder uitzien, maar de nagels zelf zijn dunner en flexibeler dacht ik, en stukken goedkoper! )
ReJo schreef:Duhelo schreef:iemand ervaring met die jellies? (geen gelnagels of acryl, ligt ergewoon een dun laagje gel over je gewone nagel waardoor ze er verzorgder uitzien, maar de nagels zelf zijn dunner en flexibeler dacht ik, en stukken goedkoper! )
Ja ik heb ervaring met gelish..
Vind het echt super fijn, ik heb altijd mijn nagels gebeten en gelish zit er binnen een half uur op, blijft kei lang zitten, je nagels worden en stevig van en het is nog goedkoper ook!
Alleen de flesjes zijn in NL erg duur, in Amerika kun je ze goedkoper halen.