Sisley Cosmetica, ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hetbommeke

Sisley Cosmetica, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 16:54

Via via heb ik wat proefmonsters gekregen om een paar producten te gebruiken van Sisley: de creme reparatrice, de shampoo en de ogen/lippen creme van Sisleya. Mijn eczeemhuid reageert daar heel erg goed op, gebruik bijna geen hormoonzalven meer, weinig tot geen vlekken in mijn gezicht, geen jeuk meer op mijn hoofd. Kortom.... super spul maar pffff wat een prijzen :wow:

Ik vroeg mij af of er meer bokkers zijn die producten van Sisley gebruiken en wat jullie ervaringen zijn? Waar kopen jullie de spullen? Bij Douglas of Ici Paris of juist via een online winkel en welke dan?

Heb in het verleden al heel veel andere producten geprobeerd zoals Lancome, Clinique, Dr. Vd Hoog, Zarqa, Decubal, Dr. Hauschka etc. Zeg maar van heel goedkoop eigen merk tot duur cosmetica merk, maar helaas :n Jeuk, vlekken, schilfers, trekkerig gevoel. Nu met Sisley is dat helemaal niet zo, maar nu nog DE tip waar je het goedkoop kunt kopen. Of een sponsor :+

Pantykous

Re: Sisley Cosmetica, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:56

Sisleya is de luxe lijn van Sisley en de prijzen zijn er dan ook naar. Je zou online kunnen speuren maar dit soort producten gaan zelden tot nooit in de actie.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 17:53

Inderdaad helaas weinig aanbiedingen. Paar weken geleden bij Ici Paris was het 1 product 10%, 2 met 20% en 3 met 30%

Toch maar lief zijn en hopen dat Sint wat ervaring heeft met Sisley producten ;)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 17:55

:D :D

Hoop doet leven zeggen ze dan he ;)

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 19:13

Ja sisley is super!! Is met natuurlijke ingredienten dus ik denk dat je daardoor er zo goed op reageerd. Vandaar dat het ook kostbaar is,en eigenlijk is er geen een product wat je er mee kan vergelijken.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 13:27

Ik hou de acties wel goed in de gaten dan maar. Heb zo'n vaag vermoeden dat <:) ook geen Sisley gebruikt, gezien zijn rimpels :')

En het is inderdaad super spul. Was al gewaarschuwd door degene die mijn de proefmonsters had gegeven, dat als je eenmaal Sisley gebruikt, je eigenlijk geen ander merk meer wilt. En dat het een dure hobby was... maar dat is mijn mannetje wel gewend: eigen paard kost ook veel geld :$

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:52

TS, als je zo'n gevoelige huid hebt zou ik eens wat van Pai proberen. Helemaal natuurlijk, alle ingredienten worden vermeldt en zeer geschikt voor de gevoelige huid. Ik gebruik het nu zelf ook en het is top :j Je kunt het online bestellen bij Pai zelf: www.paiskincare.com (dan moet het uit Engeland komen) of bij www.djems.nl

Superfijn spul :j

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 00:59

Ik ben al geruime tijd Sisley gebruikster en wat is mijn huid enorm opgeknapt! Ben sinds een jaar ook een van de schoonheidssalons gaan bezoeken.

Leuk om te horen dat het bij andere ook zo goed bevalt!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 22:58

Ik gebruik nu al sinds half november de creme reparatrice en de shampoo en mijn huid is er ook veel beter van geworden. Hormoonzalven tegen de eczeem heb ik al tijden niet meer gebruikt en ook de kapster vond mijn hoofdhuid er heel goed uitzien.

Nu nog wat voor droge lippen, zeker met schraal weer is dat best nodig.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 00:28

Het roze potje van Sisley pakken, die is echt fantastisch! Maar hebben ze je voor de eczeem geen comfort extreme aangeraden? Die is nog voller dan de reparatrice;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 00:33

Ik zal het eens vragen. Begreep dat de reparatrice ook was om te kalmeren en dat was ook erg nodig :o

Wat gebruik jij dan zoal?

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:02

Reiniging (Lyslait en Pamplemousse), sochtends Hydra-Global en All day all year, savonds ook reparatrice. In de zomer stappen we overdag over op Sunleya!

Ik heb in de winter wel eens echt wat meer vocht nodig (wintersport) en dan doe ik een kuur van max. vier dagen met de hydraflash!

En verder dan nog maskers en de peeling. Masque Rose Noire is echt een aanrader! Zit ook die karite boter in die in reparatrice zit. Die is echt top! Zou ook wat voor jou zijn!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:18

Hebben jullie misschien de inci lijst van de shampoo?
Ben namelijk benieuwd of het ook iets voor mij is maar kan niet tegen bepaalde ingedienten die in veel shampoos zitten.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:40

Dit is wel de link naar de website,
http://www.sisley-cosmetics.com/gb-en/h ... l-extracts

Ik weet niet in hoeverre google lijsten weergeeft welke honderd procent correct zijn! Maar als het goed is staat dit wel gewoon op de fles, dus ik zou even een Douglas/Ici binnenlopen!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 18:56

*loopt naar badkamer en kijkt op fles shampoo*

Taartje, helaas 't staat niet op de fles, het staat wel op de bijsluiter die in de doos zit, alleen die heb ik weggegooid. Ik zou ook even naar een Ici of Douglas gaan.

Solo, inderdaad in de winter heb ik vollere producten nodig dan in de zomer. Ik ga van de week even verder kijken wat er allemaal nog meer is.

Het zijn super producten maar het kost een boel, merk dat ik daar ook wel wat moeite mee heb :o Ons ben zuunig ;)

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 01:00

hetbommeke schreef:
*loopt naar badkamer en kijkt op fles shampoo*

Taartje, helaas 't staat niet op de fles, het staat wel op de bijsluiter die in de doos zit, alleen die heb ik weggegooid. Ik zou ook even naar een Ici of Douglas gaan.

Solo, inderdaad in de winter heb ik vollere producten nodig dan in de zomer. Ik ga van de week even verder kijken wat er allemaal nog meer is.

Het zijn super producten maar het kost een boel, merk dat ik daar ook wel wat moeite mee heb :o Ons ben zuunig ;)

Dan ga ik morgen even kijken! In ieder geval bedankt!