Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:*Knip!*
_Lente_ schreef:tinkerfunss schreef:
Ook dat. Natuurlijk kan je moeder heel blij met je zijn, maar het verschilt per persoon of je dat aankan. Sommige mensen zullen meer in herrinneringen blijven hangen dan andere.. Er zijn ook mensen die geen kind willen dat niet 'uit liefde' geboren is, je moeder houd van jou, maar je bent dan niet 'gemaakt' omdat je moeder van je vader hield.. Niet iedereen kan daar mee leven. Het is dus alleen maar heel fijn dat het goed gaat tussen jou en je moeder
_Lente_ schreef:Het is verschrikkelijk voor haar.. Nu zie ik meerdere reacties van mensen die 'het' weg zouden laten halen, daar ben ik niet helemaal van overtuigd dat het altijd beter is.. Ik ken iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en die een miskraam gehad heeft. Ik weet dat zij het verschrikkelijk vind dat ze het kindje kwijt is, dus weghalen zal niet voor iedereen dé oplossing zijn..
tinkerfunss schreef:*knip*
miekel92 schreef:_Lente_ schreef:Het is verschrikkelijk voor haar.. Nu zie ik meerdere reacties van mensen die 'het' weg zouden laten halen, daar ben ik niet helemaal van overtuigd dat het altijd beter is.. Ik ken iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en die een miskraam gehad heeft. Ik weet dat zij het verschrikkelijk vind dat ze het kindje kwijt is, dus weghalen zal niet voor iedereen dé oplossing zijn..
Was diegene ook 14? Misschien kun je het als je volwassen bent en je aan kinderen toe bent het toch iets "makkelijker"(echt makkelijk zal het niet zijn..) aan.