'gelukkig'maar een longontsteking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

'gelukkig'maar een longontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:32

Hallo allemaal,

moet toch even mijn verhaal kwijt. Want ben best wel geschrokken van net.
Ik kwam namelijk rond half 5 thuis van school. Alles ging toen al mis. Eerst wat gezeur in de klas (niet mijn schuld)
Op het station kwam ik de ex van mijn vriend tegen die duidelijk hoorbaar over mij zat te roddelen. Eerst wou ik er niks van zeggen (had al een keer gewaarschuwd) Maar omdat de trein bomvol was, moest ik wel vlakbij haar in de buurt staan. En toen zat ze mij hele tijd gemeen naar mij te lachen. Dus toch iets van gezegd. En toen werd ik voor alles uitgemaakt.
Dus laatste halfuur op de fiets was ik weer redelijk afgekoeld.

Dus was om half 5 thuis. En mijn zusje lag wat ziekjes op de bank. Maar had er steeds over dat ze steken had rond het hart. Mijn moeder kwam rond 5 uur thuis en het werd alleen maar erger en erger. Dus toch maar 112 gebeld. Omdat ze geboren was met verschillende hartafwijkings. En dus patient is bij het UMCG. Zusje raakte gigantisch in paniek. Want is toch best schrikken. Maar hoe harde ze huilden hoe meer pijn natuurlijk. Dus heb in die tijd tot de ambulance maar met haar gebabbeld over school en hobby's. En werd al snel kalm.
Gelukkig was de ambulance er ook al snel. En werd ze direct naar het UMCG gebracht. En ze wou graag dat ik mee ging. Dus hup ik de ambulance mee. En gingen met loeiende sirenes op naar Groningen. Onderweg kwamen we nog een ander ongeluk tegen. Gelukkig aan de andere kant van de snelweg.

Dus waren erg snel in Groningen. Hier is ze onderzocht. Wel gewoon op de poli. En haar vaste arts was gelukkig nog aanwezig. Deze heeft haar onderzocht. En hoorde dat er flink wat slijm etc. in haar linkerlong zat. Dus conclusie gewoon een zware longontsteking. Omdat ze geen koorts had mocht ze gelukkig weer met ons mee naar huis. En wat waren we blij dat er niks met haar hart iets aan de hand was.

Nu ligt ze lekker op de bank. En gaat zo naar bed. En ze heeft nu eindelijk geleerd (hoop ik) dat ze haar jas aanhoudt tijdens het spelen. Want daar heeft ze nogal een handje van.
En ik ga ook zo lekker slapen. En hopelijk slaap ik een beetje goed.

Iig bedankt voor het lezen :)

Anoniem

Re: 'gelukkig'maar een longontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:55

Fijn dat het zo 'goed' is afgelopen :)
Veel beterschap voor haar!!