Misselijk, hartkloppingen en wazig zicht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Worldgirl

Misselijk, hartkloppingen en wazig zicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 15:41

Hallo allemaal,

Afgelopen week was ik aan het werk en opeens werd ik erg misselijk.
Dit duurde 5 á 10 minuten en toen werd mijn zicht heel "wazig", was niet echt duizeligheid maar echt wazig(net alsof je heel dronken bent). Ik ging zitten en kreeg daarbij ook hartkloppingen. Na 10 minuten was dit over en ging weer verder met werken.
Vanochtend stond ik onder de douche en ben mijn shampoo aan het uitspoelen en opeens komt dat vreselijke misselijke gevoel weer en krijg het benauwd en weer wordt mijn zicht wazig en zwarte vlekken ervoor. Ik stap snel onder de douche vandaan en het scheelde niet veel of ik moest overgeven. Toen snel mijn raam open en frisse lucht ingeademd en op bed gaan liggen. Dit keer gelukkig geen hartkloppingen.

Ik maak me toch beetje zorgen(en dat doe ik niet snel), maar twijfel of ik de huisarts hiervoor moet bellen.
Wie heeft hier ook wel eens last van gehad of wie komt dit bekend voor??

Alvast bedankt!

zonnebloem18

Re: Misselijk, hartkloppingen en wazig zicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:43

Heb je genoeg gegeten en gedronken??
Verder zou je bij de huisarts je bloeddruk en je ijzerwaardes kunnen laten controleren (kan de assistente).

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:45

Eet je genoeg zout? Klinkt herkenbaar, na bloedtest kwam er bij mij uit dat ik veeeeel te weinig zout at (en was idd net geminderd omdat mn ouders er zo over zeurden).. Probeer als het nog eens gebeurt wat zout te eten, maar als je het niet vertrouwt gewoon even naar je ha, die weet er het meest van :D

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:46

Direct naar de huisarts gaan als het mogelijk is.

Kan zijn je bloedarmoede heb als je genoeg eet of je hebt een ander soort bepaalde infectie.

Het weer is momenteel eenmaal raar en kan je ook raar ziek worden.

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:48

misschien suikertekort? Ik herken het duizelige, vaak heb ik dan nog niet gegeten oid.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 15:56

Stress, bloedarmoede, migraine, paniekaanval, hyperventilatie.. kan echt vanalles zijn.
Even een huisartsbezoekje kan zeker geen kwaad.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:15

Worldgirl schreef:
Hallo allemaal,

Afgelopen week was ik aan het werk en opeens werd ik erg misselijk.
Dit duurde 5 á 10 minuten en toen werd mijn zicht heel "wazig", was niet echt duizeligheid maar echt wazig(net alsof je heel dronken bent). Ik ging zitten en kreeg daarbij ook hartkloppingen. Na 10 minuten was dit over en ging weer verder met werken.
Vanochtend stond ik onder de douche en ben mijn shampoo aan het uitspoelen en opeens komt dat vreselijke misselijke gevoel weer en krijg het benauwd en weer wordt mijn zicht wazig en zwarte vlekken ervoor. Ik stap snel onder de douche vandaan en het scheelde niet veel of ik moest overgeven. Toen snel mijn raam open en frisse lucht ingeademd en op bed gaan liggen. Dit keer gelukkig geen hartkloppingen.

Ik maak me toch beetje zorgen(en dat doe ik niet snel), maar twijfel of ik de huisarts hiervoor moet bellen.
Wie heeft hier ook wel eens last van gehad of wie komt dit bekend voor??

Alvast bedankt!

Heb ik ook wel eens als ik niet op tijd eet, dan vooral s'ochtends MOET ik eerst eten als ik s'ochtends wil douchen anders ga ik van mijn stokkie, eerder moet ik niet onder de douche gaan staan. (soms kan het wel hoor maar dat voel ik dan al als ik opsta) Een kennis van mij heeft deze klachten ook en is er via de dokter en psycholoog achtergekomen dat het bij hem paniekaanvallen zijn.
Succes ermee!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:45

Klinkt als stille migraine, ofwel migraine zonder hoofdpijn.

Zo begon het bij mij ook :j