Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja ik moet volgende week toch wee naar de osteo voor mijn rug dus vraag meteen maar even of hij er naar wil kijken. Heb er ook nooit echt veel last van, maar sinds zaterdag is het echt heel erg geworden. 
Miniscus was dus gescheurt en ging 'ertussen' zitten,
Maar dat komt waarschijnlijk door een brede pony waardoor je benen/knieen een andere hoek krijgen). Britt schreef:Heeft je zadel wel de juiste vorm voor jou? De wrongen op de juiste plek en niet teveel of te weinig steun?
Ik krijg in zadels met veel wrong en een diepe zit ook last van mijn knieen, enkels en rug. Terwijl ik op een zadel met weinig steun juist prima vooruit kan.

Kon zelf meekijken met de operatie, ze gingen met een cam in mijn knie en toen kon
In ieder geval, als je hier nog langer last van krijgt moet je écht even naar het

(mijn kruisbanden zijn aan gort...) maar door squatten en lungen en andere been oefeningen kan ik er goed mee omgaan.
Maar ik hoop dat het dat is end at ik niet geopereerd hoef te worden ofzo. Hoop echt dat het meevalt! MaartPaard schreef:Nee met fietsen heb ik nergens last van. Echt alleen met zadel rijden.
Ja ik moet volgende week naar de osteo voor mijn rug en hij is ook fysio en chiropractor en weet ik al niet wat dus die kan er vast even naar kijken.
Haha maar mijn bovenbenen zijn echt flink gespierd en stevig, en heb al een flinke kont van mezelfMaar ik hoop dat het dat is end at ik niet geopereerd hoef te worden ofzo. Hoop echt dat het meevalt!
Maar je kweekt ook functionele spieren die snel reageren en snel iets kunnen opvangen. Gewoon op kracht trainen heeft niet veel zin, je spieren moeten snel reageren om blessures te voorkomen.