, Ik zal even mijn verhaal uitleggen (sorry als het een beetje lang wordt).
Nou ik heb gisteravond paardgereden (geen eigen pony) en ik moest voor de eerste keer op een ander paard. Nou prima, maar ik rijd daar niet op dus het was eventjes wennen.
De hele les ging het prima, maar op het einde gingen we springen en ik dacht ik doe ook gewoon wat sprongetjes mee. Maar 1x kwam ik niet goed uit met haar, dus ik ging al naar voren zitten, want ik dacht dat ze groot ging springen, wat deed ze.. zet ze nog snel een klein pasje bij. De hindernis was niet zo heel hoog, ik denk zo'n 70 cm. Maar als je er dicht onder komt dan moet je dus steiler omhoog met springen (paard dan). Omdat ik al naar voren zat kreeg ik een kopstoot van mijn paard. Het deed wel veel zeer, maar ik heb gewoon doorgereden.
Toen ik thuis kwam heb ik die avond nog moeten overgeven, maar ik voelde me gewoon niet zo lekker dus ik dacht er verder niks bij.
's Nachts heb ik redelijk kunnen slapen, maar rond een uur of half 6 's ochtends begon het weer. Maar er kwam gewoon niks meer uit omdat ik verder niks had gegeten of gedronken. Ik was echt heel duizelig, had hoofdpijn en kon niet meer slapen.
Ook als ik alleen lekker in mijn bed lag voelde ik me gewoon echt verschrikkelijk.
Nu gaat het wel weer wat beter, maar ik heb nog steeds best wel hoofdpijn.
Maar mijn vraag is dus nu, is dit een hersenschudding of heb ik gewoon een griepje. Want ik ben verder niet buiten bewustzijn geweest.
Nog even wat extra informatie: Ik ben 15 jaar, hockey 4 tot 5x in de week, 1x hardlopen en 1x paardrijden.