Het topic voor (on)handige tips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Het topic voor (on)handige tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 11:44

Tijd te kort of efficiënter te werk gaan?
-Onder de douche tanden poetsen
-Je natte haar na een douche in een handdoek wikkelen en daarna je gang gaan, handdoek een paar minuten laten zitten en klaar is kees. (ipv van föhnen en weet ik veel)
-Je gaat laat naar bed maar moet de volgende dag gewoon weer op tijd opstaan, oei.. dat wordt lastig. Zet je wekker met dat irritante gerinkel aan de andere kant van je kamer. Zo kun je de volgende ochtend niet meer de wekker snel uit doen om vervolgens verder te slapen. (de manier waarop je je al zo vaak hebt verslapen)

Om je gedachten weer onder controle te krijgen:

-Je wilt stoppen met snoepen. Zoek een hele vieze/ranzige/gore foto op. Elke keer als je aan snoep denkt en op het punt staat dat te pakken, klik je de foto aan. Snoepbehoefte is verdwenen :D Op een gegeven moment na dit consequent gedaan te hebben, denk je aan snoep en zie je meteen de foto voor je. Dus hoef je hem niet eens meer aan te klikken.
-Je zit in bad, maar je wilt eruit, maar och het is zo lekker..: Plas in je bad.

Overig:
-Je houd van een warm bad. MAAR je hebt het snel te warm in zo'n warm bad. Nu is een kouder bad geen optie, want dat is niet zo lekker... Neem een ijsje mee in bad. :)
-Je zit in de trein, oeps je bent je treinkaartje vergeten.. En daar komt net een conducteur aan.. Ga op de wc zitten en wacht totdat ie weg is.

Ik heb ze niet allemaal zelf uitgeprobeerd, dus ik kan ook niet zeggen of ze allemaal werken en iedereen is verschillend dus zal het ene misschien voor de een niet werken en voor de ander wel. Daarom ook (on)handige tips.

Welke tips heb jij?

Sjors

Re: Het topic voor (on)handige tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:47

wahaha sommige tips :')
zelf niet echt tips :o

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:48

Hahaha plas in je bad. :')

De enige tip die ik me zo kan bedenken is wat ik altijd doe in de zomer; ik heb heel erg last van hooikoorts en kan het meestal toch niet laten om in mijn ogen te wrijven (niet erg slim), dus ik doe dan bijna elke dag niet-waterproof mascara op, zodat ik niet in mijn ogen mag wrijven want dan wrijf ik de make-up uit en als mijn ogen gaan tranen dan gaat het lopen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:50

Haha, lol.
Die in de trein, als je in een dubbeldekker zit gewoon in een tussenstuk gaan staan, zie je ergens een conducteur aankomen via de andere verdieping naar het gedeelte vluchten waar hij al geweest is :Y) (Zelf uitgeprobeerd toen ik te laat was bij de trein die eens in het uur ging en dus geen kaartje had :o )

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:52

saskiakefie schreef:
-Je natte haar na een douche in een handdoek wikkelen en daarna je gang gaan, handdoek een paar minuten laten zitten en klaar is kees. (ipv van föhnen en weet ik veel)

Ik heb altijd een speciale haar handdoek (kleintje), maar die droogt mijn haar niet zo heel veel. :') Handdoekje is na 5 minuten zelf al helemaal nat, dus heeft dan niet zoveel nut meer en moet ik toch föhnen als het snel droog moet zijn.

Maar kan ondertussen wel al aankleden enz. zonder dat ik natte plekken op mijn kleding krijg.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:43

conducteurs lopen bij ons altijd met zijn tweeen dus eentje doet boven en de ander beneden, wc's worden ook gecontroleerd, bij jullie niet dan?

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:31

Toen gelukkig niet. Maar als trouwe klant van de NS koop ik verder altijd een kaartje hoor :P

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 23:31

haha sommige tips :')

iMyrable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 00:02

Als ik in bad zit en de kraan staat uit, zet ik meestal de douchekop (die in bad zit) op koud en leg die op mijn hoofd. Dan krijg ik het niet te warm, en ook niet benauwd, ofzo, maar heb ik toch een lekker bad. x)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 09:30

iMyrable schreef:
Als ik in bad zit en de kraan staat uit, zet ik meestal de douchekop (die in bad zit) op koud en leg die op mijn hoofd. Dan krijg ik het niet te warm, en ook niet benauwd, ofzo, maar heb ik toch een lekker bad. x)

Hoe moet ik dat voor me zien? Dan moet je toch een evenwichtsspelletje doen anders valt die douchekop er toch vanaf? Heb je de kraan dan aan staan??