-Onder de douche tanden poetsen
-Je natte haar na een douche in een handdoek wikkelen en daarna je gang gaan, handdoek een paar minuten laten zitten en klaar is kees. (ipv van föhnen en weet ik veel)
-Je gaat laat naar bed maar moet de volgende dag gewoon weer op tijd opstaan, oei.. dat wordt lastig. Zet je wekker met dat irritante gerinkel aan de andere kant van je kamer. Zo kun je de volgende ochtend niet meer de wekker snel uit doen om vervolgens verder te slapen. (de manier waarop je je al zo vaak hebt verslapen)
Om je gedachten weer onder controle te krijgen:
-Je wilt stoppen met snoepen. Zoek een hele vieze/ranzige/gore foto op. Elke keer als je aan snoep denkt en op het punt staat dat te pakken, klik je de foto aan. Snoepbehoefte is verdwenen
Op een gegeven moment na dit consequent gedaan te hebben, denk je aan snoep en zie je meteen de foto voor je. Dus hoef je hem niet eens meer aan te klikken. -Je zit in bad, maar je wilt eruit, maar och het is zo lekker..: Plas in je bad.
Overig:
-Je houd van een warm bad. MAAR je hebt het snel te warm in zo'n warm bad. Nu is een kouder bad geen optie, want dat is niet zo lekker... Neem een ijsje mee in bad.
-Je zit in de trein, oeps je bent je treinkaartje vergeten.. En daar komt net een conducteur aan.. Ga op de wc zitten en wacht totdat ie weg is.
Ik heb ze niet allemaal zelf uitgeprobeerd, dus ik kan ook niet zeggen of ze allemaal werken en iedereen is verschillend dus zal het ene misschien voor de een niet werken en voor de ander wel. Daarom ook (on)handige tips.
Welke tips heb jij?
(Zelf uitgeprobeerd toen ik te laat was bij de trein die eens in het uur ging en dus geen kaartje had